عزم جدي شركت توزيع برق استان همدان در زمينه اصلاح و ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از  روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان همدان، شصت و يكمين جلسه هماهنگي مديران صنعت آب و برق استان همدان به ميزباني مديريت توزيع نيروي برق شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئيس شوراي انسجام بخشي مديران صنعت آب و برق استان همدان در اين جلسه در خصوص اقدامات انجام شده از طريق صنعت آب و برق در راستاي توسعه و پايداري و ثبات انرژي و آب در سطح استان و همچنين شهرستان نهاوند توضيحاتي ارائه كرد.

محمدمهدي شهيدي افزود: تأمين روشنايي مسير دسترسي سراب گيان به طول 4 كيلومتر با هزينه كرد 400 ميليون تومان و تأمين روشنايي فضاي داخلي سراب گيان با اعتبار 450 ميليون تومان از جمله اقدامات شاخص انجام شده در شهرستان نهاوند است.

وي با اشاره به عزم جدي شركت توزيع نيروي برق استان همدان در زمينه اصلاح و بهينه سازي شبكه هاي روستايي گفت: در اين راستا 4.5 كيلومتر از شبكه هاي روستايي شهرستان نهاوند با هزينه كرد يك ميليارد و 250 ميليون تومان انجام شده است.

رئيس شوراي انسجام بخشي مديران صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به توسعه پنج كيلومتري شبكه شهري نهاوند تصريح كرد: همچنين پنج دستگاه ترانسفورماتور با ظرفيت يك هزار كيلوولت آمپر براي افزايش 3 هزار و 400 مشترك جديد در سطح شهرستان نهاوند نصب شده است.

وي عنوان كرد: برداشت اطلاعات مشتركين شهري در لايه هاي GIS با هزينه اي بالغ بر 200 ميليون تومان در شهرستان نهاوند به اتمام رسيده است.

شهيدي با بيان اينكه در راستاي توسعه شهرستان پست 63 به 20 كيلوولت آمپر نهاوند 3 در دستور كار قرار دارد، خاطرنشان كرد: در راستاي خدمات رساني بهينه و سريع به مشتركين تمام كنتورهاي ديماندي شهرستان به كنتورهاي ديجيتال و قابل رصد از راه دور تبديل شده است.

مراد ناصري فرماندار نهاوند نيز در اين جلسه با بيان اينكه توسعه محصول تلاش جمعي است، گفت: ما توانستيم با كمك و همراهي مجموعه شركت توزيع برق در بحث گردشگري گام هاي موثري برداريم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات