سرویس دهی رایگان خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در  ...

سرویس دهی رایگان خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در ...

سرویس دهی رایگان خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در روز شهادت امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مجتبی بهاروند با اشاره به این تصمیم گیری اظهارکرد: با پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر مشهد در سالروز شهادت امام رضا(ع) تمامی اتوبوس های عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی به زائران و مجاوران عزادار امام هشتم(ع) خدمات رسانی رایگاه انجام خواهند داد.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص رایگان شدن خدمات رسانی مترو در روز شهادت امام رضا(ع) ادامه داد: مشهد در 3 روز پایانی صفر میزبان میلیون ها عاشق خاندان عصمت و طهارت(ع) است و میزبانی ازاین عزیزان حکم می کند که شرایط حمل و نقلی مناسبی برای آن ها در این ایام تدارک دیده شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد این تصمیم را به واسطه تایید این کمیسیون و کمیسیون های برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: از اعضای این کمیسیون ها به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه به خاطر این تصمیم کمال تشکر را دارم.

وی با اشاره به جزئیات خدمات رسانی رایگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در روز شهادت امام رضا(ع) گفت: بر این اساس روز سه شنبه هفتم آبان ماه خطوط یک و 3 بی.آر.تی و همچنین خطوط 50، 12، 82، 86، 62 و 210 از ساعت 5:30 صبح تا 24 به زائران و مجاوران خدمت رسانی رایگان انجام می دهند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات