نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در انزلی

نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در انزلی

www.bananews.irمدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در این منطقه از ۲۹ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این نمایشگاه با حضور ۲۵ شرکت برتر تولیدکننده داخلی در حوزه‌های طراحی و تولید مبلمان، لوستر و دکوراسیون منزل در مساحتی به میزان ۲ هزار متر مربع از ۲۹ خرداد الی ۳ تیرماه در محوطه پارکینگ این منطقه برگزار می‌شود. وی افزود: حمایت از صنایع داخلی به وسیله فراهم آوردن فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی و آشنایی تولیدکنندگان استان گیلان با آخرین دستاوردهای برتر داخلی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: اولین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون در محدوده این منطقه در سال گذشته برگزار شد.

افقی درخصوص دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در محدوده این منطقه گفت: با عنایت به مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی که برای تولیدکنندگان ایجاد ارزش افزوده می‌کند، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به منظور آشنایی تولیدکنندگان برتر داخلی با مزایای ایجاد واحدهای تولیدی در محدوده این منطقه که منجر به اشتغالزایی و توسعه صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر می‌شود، از سوی این منطقه پیگیری می‌شود.

به گفته وی، این نمایشگاه از سوی شرکت خصوصی و با نظارت معاونت اقتصادی و مدیریت بازرگانی منطقه آزاد انزلی در ضلع شرقی پارکینگ این منطقه برگزار می‌شود.

بازدیدکنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روز جمعه صبح و عصر جهت بازدید به محل برگزاری این نمایشگاه مراجعه کنند.

 

 

    نظرات