آزاد سازی مسیر خیابان شهید عزیزی با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

آزاد سازی مسیر خیابان شهید عزیزی با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش شهریار، رضا پاک نهاد افزود: خیابان شهید عزیزی که یکی از طرح‌های مهم مسیرگشایی منطقه در راستای ایجاد راه مناسب برای عبور و مرور شهروندان در مسیر خیابان کریم خان ضلع جنوبی به دروازه و بالعکس است، در سنوات قبل بخشی از این محدوده تملک شده و در بخش دیگر متاسفانه ساخت و ساز غیرمجاز انجام پذیرفته و تعدادی مغازه سد راه بازگشایی شده بود که در دستور کار منطقه قرار گرفت تا تعیین تکلیف شوند.

او گفت: بر همین اساس طبق رای کمیسیون ماده صد شهرداری و با حکم دادستانی، جهت بازگشایی مسیر جدیدالاحداث خیابان شهید عزیزی مغازه های بدون مجوز تخریب و اقدامات لازم جهت بازگشایی این مسیر در دست اجرا است.

شهردار منطقه ۱ افزود: طی بازدیدی که چندی پیش از محل مذکور داشته و با شهروندان این مسیر گفتگو کردیم قول بازگشایی و تسریع در عملیات رهاسازی مسیر داده شد که با تمام توان در این جهت پیش رفته تا شاهد رفع معضلات و مشکلات این مسیر باشیم که خوشبختانه با رای صادره و پیگیری‌های فراوان هم اکنون شاهد آزادسازی مسیر خواهیم بود.

پس از صدور حکم دادستانی مبنی بر تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز واقع در مسیر سریعاً اقدامات لازم از سوی واحد اجرای احکام منطقه انجام پذیرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات