موافقت وزیر اقتصاد با درخواست های مدیریت شهری مشهد درخصوص قطار شهری

موافقت وزیر اقتصاد با درخواست های مدیریت شهری مشهد درخصوص قطار شهری

موافقت وزیر اقتصاد با درخواست های مدیریت شهری مشهد درخصوص قطار شهری

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی با پیگیری درخواست های مدیریت شهری مشهد در خصوص پروژه های قطار شهری در شورای عالی اقتصاد و هیئت دولت خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در حاشیه بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از خطوط دو و سه قطار شهری مشهد که با حضور فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، علیرضا رزم حسینی، استاندارخراسان رضوی، محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد  و کلات در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا حیدری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی مشهد و معاونین شهردار مشهد   انجام شد، افزود: یکی از درخواست های مطرح شده افزایش میزان انتشار اوراق مشارکت است که امسال برای مشهد 600 میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است اما درخواست کرده ایم این مبلغ با توجه به این که می خواهیم 5.2 کیلومتر از خط سه را بهره برداری برسانیم، افزایش پیدا کند.
وی اضافه کرد: درخواست دیگر در خصوص تامین واگن های خط یک قطار شهری بود که در حال حاضر با توجه به وجود 60 واگن در این خط با کمبود روبه رو هستیم لذا درخواست کردیم تا با تامین واگن های خط یک خارج از سبد 2000 واگنی که دولت در نظر گرفته است، موافقت شود.
کاظمی تصریح کرد: علاوه بر این تامین مالی از محل دریافت تسهیلات جهت تزریق به پروژه خط سه و ایجاد شفت برای آغاز حفاری در خط چهار نیز یکی دیگر از درخواست های ارائه شده از سوی مدیریت شهری مشهد به وزیر اقتصاد بود.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در این بازدید ایشان قول دادند که این موضوعات را در جلسه شورای عالی اقتصاد و دولت مطرح و مصوبه آن را از شورای عالی دریافت کنند.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات