آمادگی کامل پایانه های مسافربری برای جابه جایی زائران به نقاط مختلف  ...

آمادگی کامل پایانه های مسافربری برای جابه جایی زائران به نقاط مختلف ...

آمادگی کامل پایانه های مسافربری برای جابه جایی زائران به نقاط مختلف کشور

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از آمادگی کامل پایانه های مسافربری شهرداری برای جابه جایی زائران به نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،خلیل الله کاظمی در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی پایانه امام رضا(ع) افزود: امسال حدود 580 هزار نفر زائر پیاده و حدود 3میلیون و 800 هزار نفر زائر غیر پیاده در روزهای پایانی ماه صفر وارد مشهد شده اند.
وی اضافه کرد: با توجه به پایان عزاداری ها از امروز عصر خروج زائران از مشهد آغاز شده است که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده و در نظر گرفتن سه خروجی میدان کوشش، انقلاب و بزرگراه کلانتری مشکلی برای خروج 250 دستگاه اتوبوس از پایانه، پیش نیامده است.
وی گفت: با توجه به حجم مسافران،100دستگاه اتوبوس درون شهری، 60 دستگاه مینی بوس و 50 دستگاه ون نیز برای جابه جایی زائران به شهرهای نزدیک مشهد اختصاص داده شده است.
کاظمی با اشاره به آمادگی کامل پایانه های مسافربری شهرداری برای خدمت رسانی به زائران خاطرنشان کرد: جابه جایی زائران با اتوبوس های درون شهری با نرخ مصوب بوده و شهرداری با توجه به اینکه اتوبوس ها در برگشت بدون مسافر هستند، هزینه بیمه و یارانه آن را پرداخت می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات