تردد بیش از 737 هزار زائر در پایانه‌های مسافربری مشهد

تردد بیش از 737 هزار زائر در پایانه‌های مسافربری مشهد

تردد بیش از 737 هزار زائر در پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ورودی زائران در دهه پایانی ماه صفر گفت: از 25 مهر تا چهارم آبان ماه امسال تردد بیش از 737 هزار زائر و مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی با بیان این مطلب اظهار کرد: از 25 مهر تا چهارم آبان ماه سال جاری تعداد 737 هزار و 97 نفر در پایانه‌های مسافربری مشهد از طریق 32 هزار و 657 وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری تردد داشته‌اند.
وی افزود: رقم تردد خودروها در مدت مشابه سال گذشته 31 هزار و 292 وسیله نقلیه بوده است.
شریعتی بیان کرد: رکورد بیشترین تعداد مسافر در دهه پایانی ماه صفر، تاکنون با 132 هزار و 729 نفر تردد در چهارم آبان ماه به ثبت رسید که این تعداد مسافر از طریق 4 هزار و 962  وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری جابه جا شده اند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: پایانه های مشهد آمادگی لازم برای خروج روزانه 250 هزار زائر را دارند.
وی گفت: برای رفاه حال زائران کیوسک فروش بلیت اتوبوس  بین شهری در عرصه میدان شهدا نیز مستقر شده است.
وی با بیان اینکه رکورد خروج مسافر یک روز در پایانه‌های مسافربری مشهد 240 هزار نفر است، افزود: رکورد تعداد خروج مسافر در سال گذشته مرتبط به روز پایانی و 178 هزار نفر بوده است اما این آمادگی از سوی سازمان پایانه‌های مسافربری وجود دارد که به 250 هزار زائر در یک روز هم سرویس‌دهی کند.
شریعتی اضافه کرد: برای خرید بلیت اتوبوس نیز امسال تمهیدات خوبی اندیشیده شده و حجم زیادی از بلیت ها به‌صورت  اینترنتی به فروش می‌رسد اما برای رفاه حال زائران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، کیوسک‌هایی در مناطق پر رفت و آمد در نظر گرفته ‌شده است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات