مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل...

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل صبح امروز چهارشنبه ٨ آبان ماه ١٣٩٨ با حضور مهندس تقی زاده خامسی، معاون آب و آبفای وزارت نیرو ، مهندس علی اکبر شفیعی معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران و پنج تن از نمایندگان استان اردبیل و مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم حکم مدیر عاملی مهندس عباس جنگی مرنی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب منطقه ای استان اردبیل به امضا مهندس محمد حاج  رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع اب ایران اهدا شد و از زحمات مهندس اصغر سلیمان زاده تقدیر به عمل آمد.
رضا کریمی، نماینده اردبیل، سرعین، نیر و نمین در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید در خصوص برنامه های عمرانی و مطالعاتی آب در استان اردبیل ابراز امیدواری کرد تا این روند که همچنان سرعت  گرفته شود.
مهندس تقی زاده خامسی در سخنانی طی این مراسم گفت: در طرح پویش الف-ب-ایران وزارت نیرو، ٢٢٧ پروژه عظیم را به نتیجه می رساند که٣٣ هزار میلیارد  تومان هزینه برای آن اختصاص داده شده است.
معاون آب و آبفای وزارت نیرو در ادامه گفت: در استان اردبیل در دولت یازدهم و دوازدهم ده هزار میلیارد تومان پروژه شروع شده که بخشی از آن که شامل سه سد میشود بزودی با حضور مقامات عالی کشور به بهره برداری خواهد رسید. همچنین آبرسانی به ۵ شهر و ساخت ۶ تصفیه خانه و ساخت ۱۵ مجتمع آبرسانی روستایی در حال انجام است.
شبکه اییاری و زهکشی سد خدا افرین نیز حدود ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات