نشست معاون آب و آبفای وزیر نیرو با مدیران صنعت آب استان...

نشست معاون آب و آبفای وزیر نیرو با مدیران صنعت آب استان...

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در سفر به اردبیل با مدیران صنعت آب این استان نشست صمیمانه‌ای را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در این نشست که مدیران ارشد و میانی شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و ورستایی استان اردبیل حضور داشتند، تقی‌زاده خامسی معاون آب و آبفای وزارت نیرو بیش از دو ساعت شنونده عملکردها و پیشنهادات مدیران و مسئولان شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اردبیل بود تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و عملکرد انجام شده قرار گیرد .

در این جلسه ابتدا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گزارشی از وضعیت بارش‌ها، طرح‌های اجرا شده به ویژه در حوزه مرزی، مهار آب‌ها، احداث سدها و پروژه‌های نیمه‌تمام و تکمیل شده گزارشی ارائه کرده تا اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اطلاع‌رسانی شود .

در ادامه مدیر عامل آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اردبیل نیز از فعالیت‌های انجام شده در بخش آب و فاضلاب در مناطق شهری و روستایی گزارشی ارائه کرده سپس سه نفر از مدیران به نمایندگی از شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه‌ای اردبیل درخواست‌ها و مطالبات خود را از مسئولان ارشد وزارت نیرو مطرح کرده و خواستار برآورده شدن این مطالبات شدند .

سپس معاون وزیر از اولویت‌های وزارت نیرو در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین طرح‌های خدمات‌رسانی به عموم مردم گزارشی ارائه کرده و خواستار توجه بیشتر مدیران به برآورده شدن خواسته‌های به حق و قانونی مردم شد .

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در سفر خود به استان اردبیل قرار است طی دو روز از پروژه های بخش آب استان در شهرستانهای خلخال، کوثر و نمین بازدید نماید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات