احداث ۷۰ درصد مسکن سهند توسط انبوه‌سازان

احداث ۷۰ درصد مسکن سهند توسط انبوه‌سازان

www.BanaNews.irرئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۰ درصد مسکن مهر شهر جدید سهند توسط انبوه‌سازان احداث می‌شود و خودمالکی و سایر تعاونی‌ها در اقلیت هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جمشید برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به مشارکت گسترده انبوه‌سازان مسکن آذربایجان شرقی در احداث مسکن مهر در شهرهای مختلف استان و از جمله شهر جدید سهند اظهار داشت: سابقه ساخت مسکن مهر در تبریز و استان مناسب نبوده و در سال‌های گذشته آذربایجان‌شرقی در رده‌های آخر احداث مسکن مهر قرار داشت.

وی تصریح کرد: با ورود انجمن انبوه‌سازان به پروژه مسکن مهر و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار آذربایجان‌شرقی از پروژه مسکن مهر شاهد رشد جهشی مسکن مهر در استان بودیم به نحوی که در حال حاضر در رده‌های نخست احداث مسکن مهر در کشور هستیم.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۰ درصد مسکن مهر شهر جدید سهند توسط انبوه‌سازان احداث می‌شود و خودمالکی و سایر تعاونی‌ها در اقلیت هستند.

برزگر در ادامه بر کیفیت ساخت مسکن مهر تاکید کرد و افزود: با توجه به مطرح بودن آبرو و حیثیت انبوه‌سازان و نیز موضوع نظارت جدی انجمن و سازمان نظام مهندسی، می‌توان در مورد کیفیت مسکن مهر استان مطمئن بود.

وی همچنین با اشاره به انعقاد بخش قابل توجهی از قراردادهای مربوط به ساخت مسکن مهر در استان تصریح کرد: با توجه به تعیین قیمت‌ها افزایشی را در مسکن تحویلی امسال نخواهیم داشت.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: افزایش قیمت محدود در برخی مصالح از جمله میلگرد مشکل‌آفرین نبوده و مسئولان نیز حمایت می‌کنند.

برزگر با اشاره به گستردگی پروژه مسکن مهر در شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: در این شهر ۶۴ هزار واحد مسکن مهر در قالب پروژه‌های مختلف و سه فاز احداث می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این واحدها بنا بر برنامه زمان‌بندی اعلامی از طرف مسئولان و با همکاری انبوه‌سازان استان احداث و تحویل متقاضیان می‌شود.

 

 

    نظرات