تقدير و تشكر مدير امور آب و فاضلاب اروميه از همكاري مردم در گذر از پيك مصرف

تقدير و تشكر مدير امور آب و فاضلاب اروميه از همكاري مردم در گذر از پيك مصرف

به گزارش روابط عمومي امور آب و فاضلاب اروميه، مهندس سيدپور، مدير امور آب و فاضلاب اروميه از همكاري مردم در راستاي گذر از پيك مصرف تقدير و تشكر كرد.

مدير امور آب و فاضلاب اروميه بيان نمود : با همكاري، همراهي و رعايت نكته هاي صرفه جويي توسط مردم شريف اروميه توانستيم پيك مصرف را پشت سر بگذاريم لذا فرصت را مغتنم شمرده و از آحاد مردم تقدير و تشكر مي نماييم.

مهندس سيد پور با تاكيد بر اينكه تامين و توزيع آب شرب، همواره با هزينه هاي سنگين و مشكلات فراواني همراه بوده است تصريح كرد: در تابستان سال جاري مشكلي در خصوص تامين آب شرب شهروندان نداشتيم اما تدوام اين وضعيت براي سال هاي آتي نيازمند همكاري و همراهي مردم در مصرف صحيح اين نعمت الهي است.

ايشان با بيان اينكه خوشبختانه از ابتداي سال قطعي آب و يا برنامه قطعي در اروميه اجرا نشده است گفت : سرانه مصرف استاندارد هرفرد براساس الگوي كشوري و الگوي اقليمي استان 135 ليتر در شبانه روز است كه هر شهروند اروميه اي در هر شبانه روز به طور متوسط 52 ليتر بيش از سرانه استاندارد، آب مصرف مي كند.

وي اظهار كرد : در سال جاري 75 درصد مشتركين الگوي مصرف استاندارد بر اساس شرايط اقليمي استان را رعايت كرده و 25 درصد نيز بيش از اين مقدار مصرف آب داشته اند كه بر اين اساس شناسايي مشتركين پر مصرف و ارسال اطلاعيه و برشورهاي كاهش مصرف آب، اجراي برنامه هاي آگاه سازي و فرهنگ سازي عمومي با محوريت مسجد، تهيه و توزيع كتب آموزشي در سطح مدارس شهرستان از مهم ترين تمهيدات امور آب و فاضلاب اروميه در راستاي ترويج فرهنگ مصرف بهينه است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات