ارائه برنامه نظارتی و پایشی سازمان محیط زیست به سازمان  برنامه و بودجه

ارائه برنامه نظارتی و پایشی سازمان محیط زیست به سازمان برنامه و بودجه

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط‌ زیست خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، حمید جلاوندی گفت: این تعداد پروژه از گذشته در این دفتر  به دلایل مختلف بلاتکلیف باقی مانده بود که با همکاری کلیه بخش‌های تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست از جمله معاونت دریایی، معاونت محیط زیست طبیعی و مشارکت ادارات کل استان‌ها همچنین بررسی گزارشی تهیه شده از سوی مشاور پروژه‌ها، جمع‌بندی‌ها صورت گرفت و نظر سازمان در مورد پروژه‌ها اعلام شد.

جلالوندی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف کردن به معنای مجوز دادن به پروژه‌ها نیست، تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌ها با مخالفت سازمان مواجه شد و جواب منفی این سازمان را دریافت کرد. تعداد دیگری از پروژه‌ها نیاز به تکمیل مدارک دارد و باید پس از این کار دوباره در سازمان حفاظت محیط زیست مورد بررسی قرار گیرند.

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: وظیفه اصلی ما در سازمان حفاظت محیط زیست  بیشتر بحث نظارت و پایش می باشد و ما بر همین اساس یک برنامه نظارتی و پایشی تنظیم کرده  وبه سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه دادیم که اگر مورد تصویب و موافقت قرار گیرد بازخورد مثبتی در طرح های زیست محیطی کشور پس از صدور مجوز خواهد داشت .

لازم به ذکر است در
این نشست کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی  در زمینه های ضوابط استقرار ، پروژ ه های مشمول ارزیابی، صنایع سبز وآیین نامه اجرایی مدیریت سبزو..  به بحث و گفتگو پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات