اجرای عملیات آسفالت ریزی در مسیر دیزل آباد به طرف راه آهن

اجرای عملیات آسفالت ریزی در مسیر دیزل آباد به طرف راه آهن

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند، شهردار منطقه ۷ تبریز در این خصوص اعلام کرد: با توجه به موقعیت خاص ورودی شهر تبریز و لزوم رفع معضلات و نواقص موجود در ورودی جنوب غرب تبریز اصلاح زیر ساختها در دو بخش جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، اصلاح زیر سازی و آسفالت اساسی عملیات عمرانی توسط شهرداری در حال اجرا است.

او گفت: در بخش جمع آوری و انتقال آب های سطحی حد فاصل ورودی اتوبان شهید کسایی تا ورودی خیابان رسالت به طول بالغ بر ۲ کیلومتر، احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی  با ۵۰ درصد پیشرفت عملیات توسط شهرداری منطقه ۷ در حال اجرا است.

او افزود: در بخش انتقال با توجه به برخورد با خط ۱۰۰۰ اصلی فاضلاب جنوب غرب شهر با مشارکت مجری شرکت آب و فاضلاب تبریز و همچنین شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ طی روزهای آتی عملیات لوله گذاری و احداث ابنیه فنی آن آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ ضمن تقدیر از مدیر عامل، کارشناسان، ناظرین سازمان عمران شهرداری تبریز، معاون عمرانی منطقه و پیمانکاران طرح حجم آسفالت مورد نیاز پروژه را بالغ بر۹ هزار تن اعلام کرد و اظهار داشت: حدود ۳۰ درصد آسفالت ریزی آن تاکنون انجام شده و ۳۵ هزار متر طول درزگیری رویه های آسفالت نیز اخیرا به اتمام رسیده است.

پورخردمند در در ادامه از پیگیری سایر مشکلات موجود از دستگاه های اجرایی مرتبط بالاخص اداره کل راه و شهرسازی جهت تعیین تکلیف طرح تبادل اتوبان شهید کسایی و برق تبریز به منظور تامین روشنایی ورودی جنوب غرب تبریز خبر داد.

او خواستار همکاری ادارات مذکور جهت بهسازی وضعیت عمومی ورودی شهر شد و از همه شهروندان و مسافرانی که در طول مدت اجرای پروژه های مذکور متحمل ترافیک سنگین در محل مذکور شده اند عذر خواهی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات