آئین تجلیل از مربیان تیمهای شهرداری زرند برگزار شد .

آئین تجلیل از مربیان تیمهای شهرداری زرند برگزار شد .

آئین تجلیل از مربیان تیمهای شهرداری زرند برگزار شد .

دکتر قرائی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان: با احیای دوباره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند توسط مهندس مهدلو در طی دوسال گذشته شاهد پیشرفت و روند رو به رشد فوتبال استان و شهرستان زرند بوده ایم.

مهندس مهدلو شهردار زرند: قهرمانان و مربیان ما باید توجه داشته باشند که در کنار تقویت بعد جسمانی خود ، جنبه‌های روحی ٬ معنوی و فکری خود را هم تقویت کنند

طی مراسمی با حضور دکتر قرائی رئیس هیئت فوتبال استان،مهندس مهدلو شهردار،حاج مهدی برهانی و فرهاد اسدی عضو شورای شهراز مربیان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند تجلیل شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک روز مربی با اعلام اینکه ما در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به دنبال فرهنگ‌سازی در محیط‌ های ورزشی هستیم گفت:عقیده داریم ورزش بهترين وسيله براي نجات جوانان از دام فساد و مواد مخدر است

محمدرضا مهدلو در ادامه الگوی ورزشکاران راحضرت علی (ع)نام برد و اظهار داشت: در شهر اقدامات خوبی برای امور ورزشی صورت گرفته و خوشبختانه در حال حاضر شاهد راه اندازی دوباره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند می باشیم و این امر محقق نمی شد مگر با حضور مربیان کاربلد و با دانشی در همه حوزه ها.

منتخب شورای شهر زرنداظهار داشت: قهرمانان و مربیان ما باید توجه داشته باشند که در کنار تقویت بعد جسمانی خود ، جنبه‌های روحی ٬ معنوی و فکری خود را هم تقویت کنند

وی در پایان افزود:قطعا نقش ورزش در زندگی شهری و سلامت شهروندان بسیار مهم و حائز اهمیت است و وظیفه ما به عنوان مدیران شهری گنجاندن برنامه های ورزشی در کنار فعالیتهای عمرانی و خدماتی می باشد .

دکتر قرائی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نیز از تاثیر گذاری فوتبال بر جامعه کنونی گفت و افزود:فضائی که یک بازیکن و مربی می توانند در جامعه ترویج دهد شاید هیچ کس نتواند این امر را به خوبی به اجرا بگذارد .

دکتر قرائی از ورزش به عنوان یک وسیله برای رسیدن به اهداف بالا و تکامل انسان نام برد و اظهار داشت: نقش مربی در کنار پرورش جسم ورزشکاران پرورش روح و فکر این عزیزان می باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان تصریح کرد: چه خوب است مربیانی که با سلاح دانش و اخلاق به تربیت کودکان و فرزندان این مرز و بوم می پردازند و خوشبختانه زرند یکی از شهرهای خوب در زمینه پرورش اینگونه مربیان می باشد .

وی از روند رو به رشد فوتبال زرند به نیکی یاد کردو نقش حاج عباس جعفری و حمید سیستانی در این زمینه را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مهندس مهدلو سکان دار مدیریت شهری شهرداری نیز در طی دوسال گذشته توانسته است به پیشرفت و روند رو به رشد فوتبال استان و شهرستان کمک نماید .

وی در پایان خواستار تداوم حمایت از ورزش بانوان شهرستان شد و گفت: تداوم یک زندگی سالم و برقرار در گروه خانواده شاداب و با انرزی می باشد .

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور عباس جعفری مدیر هیئت فوتبال زرند،رضا یزذدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری ،بهجتی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند از بیش از 30مربی برتر استان و کشور تجلیل شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات