انتخابات هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

انتخابات هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

رأی اعتماد هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مهندس سالاری
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتخاب شد
انتخابات هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار و «مهدی سالاری» برای دومین سال و با اتفاق آراء به عنوان رئیس سازمان انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این جلسه، همچنین«احمدعلی فلاح» را به عنوان نائب رئیس اول، «محمد فروغی» را به عنوان نائب رئیس دوم و «علی اصغر زحمتکش» را به عنوان دبیر انتخاب کردند و «محسن صحراکاری» نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شد.
در ادامه این جلسه ، درباره انتخاب اعضای کمیسيون عمران و مکانیک سازمان بحث و تبادل نظر شد و در رشته عمران ، 7 نفر شامل رضا مرشد، محمد پیوندی، سیدايثارجلالیان، عباس غضنفری،  محمدرضا میرجلیلی، محمدمهدی حامی نیا و محمدمهدی نبوی يزدي به عنوان اعضای اصلی و محبوبه نواب زاده نیز عضو مدعو انتخاب شدند.
همچنین برای کمیسیون مکانیک سازمان نیز جلال امیربیگی ، رضا توکلیان، ناصر گلستانی، سیدمحسن رضوانفر ، محمدشادمان، سیدمهدی دژکام و وحیدرضا علیشاهی به عنوان اعضای اصلی و محمددهقانی زاده به عنوان عضو مدعو برگزيده شدند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این جلسه با اشاره به انتقاداتی که درباره هیأت مدیره درباره کمرنگ شدن نقش هیأت مدیره مطرح مي شودگفت: هیأت رئیسه دراین دوره مباحث را به صورت ریشه ای طرح و بررسی می کند و زمانی که پخته شد در هیأت مدیره مطرح می کند به این ترتیب طبیعی است که جلسات با کمترین چالش بهترین تصمیم گیری ها را به همراه دارد.
«مهدی سالاری» افزود: جلسات هیأت رئیسه در یک سال اخیر به صورت منظم برگزار شده است و دستور کار هیأت مدیره با وفاق و همدلی طرح، بحث و سپس جمع بندی می شود.
اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هم در این جلسه از فعالیت هیأت رئیسه سال اول ابراز رضایت کردند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات