تیم والیبال شهرداری ارومیه به مصاف تیم سایپا تهران می رود

تیم والیبال شهرداری ارومیه به مصاف تیم سایپا تهران می رود

در هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر میزبان تیم سایپا خواهد بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ روز یکشنبه 12 آبان ماه،  ساعت 16 بعد از ظهر تیم والیبال شهرداری ارومیه  به مصاف تیم والیبال سایپای تهران در سالن 6 هزار نفری غدیر می رود.

هفته اول رقابت های لیگ برتر والیبال در فصل ۹۸ عصر امروز چهارشنبه ۸ آبان‌ماه با برگزاری شش دیدار به میزبانی شهرهای گنبد ، تهران ، آمل ، اراک ، ورامین و اصفهان آغاز شد. که در یکی از بازی های این هفته تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ میهمان تیم شهرداری گنبد بود.

این بازی که به میزبانی گنبد و سالن المپیک این شهر برگزار شد در خاتمه با برتری  ۳ بر ۲ تیم میزبان خاتمه پذیرفت.

شاگردان مصطفی کارخانه ست های دوم و سوم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند ولی ست های اول ،چهارم و پنجم را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر۱۳ به شهرداری گنبد واگذار کردند.

سرمربی شهرداری ارومیه برای شروع این دیدار از ترکیب بهزاد حیدرشاهی، شهرام محمودی ، مهدی کریمی ،حمزه زرینی، علی شفیعی ، سعید مصطفی وند و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد و در ادامه به فرهاد سال افزون ، فرهاد قائمی ، فرهاد پیروت پور ، امیر حسین‌توخته و امیر خداپرستی اجازه حضور در زمین بازی را داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات