تلاش شهرداري اصفهان براي برنامه‌ريزي نوين شهري

تلاش شهرداري اصفهان براي برنامه‌ريزي نوين شهري

قدرت الله نوروزي گفت: براي نخستين بار با مشاركت مردمي و تهيه سند راهبردي اصفهان 1405 براي تحقق زندگي بهتر براي تمام شهروندان به طور جدي تلاش مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار ايمنا ، شهردار اصفهان صبح امروز _شنبه 11 آبان ماه 98_در برنامه راديويي "سلام اصفهان" اظهار كرد: 31 اكتبر برابر با 9 آبان روز "شهرهاي جهاني" است كه هر ساله نگاه برنامه ريزان، مديران شهري و شهروندان را به داشتن شهر و زندگي معطوف مي كند.

وي با بيان اينكه "نوآوري و سبك زندگي بهتر براي نسل آينده" شعار روز شهرهاي جهاني براي سال 2019 است، تاكيد كرد: آمار و برنامه ريزي و البته توجه به اولويت بندي كه ارتباط مستقيمي با خدمت رساني به مردم و تاب آوري شهر براي مقابله با بحران‌ها و همچنين افزايش رضايتمندي مردم از كيفيت خدمات دارد يكي از موصوعاتي است كه طبق شعار روز جهاني شهرها مي‌تواند زندگي بهتري براي شهروندان نسل امروز و آيندگان به همراه داشته باشد.

نوروزي با بيان اينكه مديريت شهري تمام تلاش خود را براي برنامه ريزي نوين شهري معطوف كرده است، تصريح كرد: خوشبختانه براي تبديل اين شهر به شهر دوستدار كودك و شهر دوستدار سالمند و حركت به سمت شهر هوشمند و تدوين برنامه جامع شهر اصفهان براي نخستين بار با مشاركت مردمي و تهيه سند راهبردي اصفهان 1405 براي تحقق زندگي بهتر براي تمام شهروندان به طور جدي تلاش مي‌كنيم.

وي خاطرنشان كرد: دو هفته قبل سند SDI شهر اصفهان با تمام سازمان هاي شهري اصفهان امضاء شد كه اين مهم گام موثري در راستاي برنامه ريزي بهتر و اداره ارزان شهر البته با رعايت كيفيت در ارايه خدمات به شمار مي رود.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاري نخستين نشست سالانه آمار و برنامه ريزي شهري در مديريت شهري، گفت: اين نشست امروز با حضور صاحب‌نظران، مديران و كارشناسان حوزه آمار و برنامه ريزي و به ميزباني شهرداري اصفهان برگزار مي شود.

وي ادامه داد: هدف از برگزاري نخستين نشست سالانه آمار و برنامه ريزي شهري در مديريت شهري اين است كه همه انرژي‌ها و توانايي‌ها در راستاي بهبود برنامه ريزي شهري و استفاده از آمار براي خدمت رساني بهتر به مردم تجميع شود و از هدر رفت انرژي‌ها جلوگيري شود.

نوروزي با اشاره به برگزاري نمايشگاه "اتوكام" در اصفهان اظهار اميدواري كرد: تلاقي برگزاري نشست سالانه آمار و برنامه ريزي با برگزاري نمايشگاه اتوكام و حضور پرشور استارتاپ‌ها و شركت‌هاي كامپيوتري و مخابراتي با نگاهي خلاقانه و نوآوري بتواند دستاوردهاي بهتر و بيشتري را براي شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: شهرداري اصفهان غرفه‌هاي خود را در نمايشگاه اتوكام تجميع كرده و خدمات جديد خود را به نمايش گذاشته كه شهروندان مي‌توانند ضمن بازديد از اين نمايشگاه با خدمات جديد شهرداري آشنا شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات