قرارداد ایستگاه های دوچرخه فسخ شد

قرارداد ایستگاه های دوچرخه فسخ شد

قرارداد ایستگاه های دوچرخه فسخ شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در گفتگویی با اشاره به ایستگاه های دوچرخه سطح شهر، اظهارکرد: براساس قراردادی که در این خصوص منعقد شده، شرکت طرف قرارداد شهرداری قرار بوده طراحی، تامین تجهیزات و ملزومات، پیاده‌سازی، ایجاد150 ایستگاه به منظور استقرار 3 هزار دوچرخه در سطح شهر و راه اندازی و مدیریت سامانه دوچرخه را انجام دهد.

بهاروند با بیان اینکه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود پیگیر فعال شدن ایستگاه های دوچرخه بوده است، افزود: این ایستگاه‌ها باید خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهند تا از این طریق بتوان به گسترش فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل پاک و کاهش ترافیک کمک کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم اجرای تعهدات و استنکاف شرکت از ایفای تعهدات قراردادی، چندین نوبت اخطاریه داده شده است، گفت: متاسفانه این اخطارها تغییری در عملکرد شرکت ایجاد نکرد و کماکان شاهد تکرار رویه های قبل بودیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس تصریح کرد: با توجه به مسائل یاد شده، شهردار محترم مشهد در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل موسسه شرکت مذکور، فسخ قرارداد را اعلام کرده است.

بهاروند با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان هزینه هایی است پیشتر برای ایجاد مستحدثات ایستگاه های دوچرخه شده، گفت: تمامی مستحدثات در اختیار شهرداری قرار گرفته و متعاقبا نیز تاخیرات اجرایی پروژه و خسارت های ناشی از آن توسط شهرداری مشهد از مراجع ذی صلاح قانونی قابل پیگیری خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری مشهد درنظر دارد تعداد 2000 دوچرخه اشتراکی نسل 4، دارای سیستم های اپلیکیشن و مکان‌یاب و همچنین 200 اسکوتر را در فاز نخست و در قالب طرح جدید بکارگیری کند؛ این طرح امیدواریم تا پایان سال جاری اجرایی و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات