حضور مهندس رشیدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان

به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل(هشتم لغایت چهاردهم آبانماه)جلسه شورای پدافند غیرعامل در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، شنبه مورخ 98/8/11 بمناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل(هشتم لغایت چهاردهم آبانماه) جلسه شورای پدافند غیرعامل در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد . در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی استان از جمله مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان نیز حضور داشتند .

در ابتدای جلسه مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت : کار پدافند غیرعامل مقابله با تهدیدات غیرنظامی دشمن است و خواسته مقام معظم رهبری این است که باید از طریق پدافتد غیرعامل با اقداماتی که دشمن انجام می دهد، مقابله کرد به عبارت دیگر پدافند غیرعامل همان مصون سازی در برابر اقدامات دشمن است .
پیمان سلاجقه با بیان این مطلب که در پدافند غیرعامل باید به سه رکن فرهنگ سازی و آموزش، مصون سازی زیرساخت های حیاتی و حساس، آمادگی مردم و آماده سازی دستگاه توجه کرد، افزود: برای آمادگی مردم باید فرهنگ سازی کرد، در بحث زیرساخت ها متخصصین باید فعالیت کنند همچنین قرار بر این شد که دستگاه ها برنامه هایی در طول سال در راستای پدافند غیرعامل داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه هفته پدافند غیرعامل از 8 تا 14 آبان ماه برگزار می شود تصریح کرد: شعار امسال
« پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید » است و هدف از بزرگداشت این هفته، بیان جایگاه، ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل به مردم است .

همچنین در این جلسه مدیر کل بحران استانداری کرمان گفت: استان پهناورترین استان ایران است و ۲۳مورد از موارد بحران در این استان موجود است . وی افزود: زلزله، سیل و گرد و غبار از جمله مخاطرات طبیعی هستند که استان کرمان  با آن دست به گریبان است اما اقدامات خوبی نیز در این زمینه ها انجام شده است .
در ادامه برخی مدیران دستگاه های اجرایی به اهم برنامه های حوزه کاری خود در هفته پدافند غیر عامل اشاره کردند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات