بصیرت خدمتگزاری زمینه‌ساز آبادانی و شکوفایی است

بصیرت خدمتگزاری زمینه‌ساز آبادانی و شکوفایی است

به گزارش شهریار، اکبر امجدی در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی حوزه۳ شهید جوادی حسینی، با بیان اینکه ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: مبارزه با استکبار و مقابله با ظلم و بی‌عدالتی از پیام‌های مهم این واقعه تاریخی است.

او گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است. در فضای خدمتگزاری باید روز به روز مفهوم مترقی بصیرت را تقویت کرده و با مسئولیت‌پذیری بیشتری، نیازها و ضرورت‌های اجرایی شهرمان را پوشش دهیم.

شهردار منطقه۴ تبریز راه حفظ اسلام و نظام را بصیرت عنوان کرد و افزود: برای پایبندی نسل‌های آتی به خون شهدا باید بصیرت‌ را در جامعه تقویت کرد.

امجدی بیان داشت: حوزه شهرداری منطقه۴ تبریز، از مناطقی است که به صورت همزمان در مباحث فرهنگی و اجرایی، همت گماشته است.

او ادامه داد: در دو سال گذشته سعی کرده‌ایم برنامه‌ریزی کلی منطقه را در قالب دیدارهای مردمی و در مساجد سطح منطقه، لحاظ کنیم که این امر، جلوه‌ای از همکاری و همدلی عمومی در مدیریت شهری است.

۱۳ آبان، تجلی پیام عاشورا است

جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این نشست بیان داشت: ۱۳ آبان، تجلی پیام عاشورا است.

سرهنگ قبایی با بیان اینکه اهمیت رویداد ۱۳ آبان همواره مورد توجه ملت ایران و فضای رسانه ای دنیا قرار دارد، بیان داشت: ۱۳ آبان در دنیا اتفاقی بی‌نظیر است.

او با اشاره به اینکه استکبارستیزی یکی از مولفه‌های اصلی انقلاب است، افزود: آن چیزی که ملت ایران را از همه انقلاب‌های دنیا در طول تاریخ متمایز کرده همان روحیه استکبارستیزی است.

جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بصیرت را قدرت تحلیل مسائل عنوان کرد و اضافه کرد: باید این را در نظر داشت که در تمامی برهه‌های زمانی بصیرت نقش مهمی در زندگی داشته و دارد.

قبایی در ادامه به اهمیت مقوله نماز و حضور آگاهانه در آیین دشمن‌شکن نماز جماعت اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه سبب تقویت جریان فکری و فرهنگی در جامعه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات