آمادگی فرهنگسرای الغدیر برای آموزش پدافند غیرعامل به عموم مردم

آمادگی فرهنگسرای الغدیر برای آموزش پدافند غیرعامل به عموم مردم

به گزارش شهریار ، حسین آذرنیا با اعلام این مطلب اظهار داشت: فرهنگسرای الغدیر با دارا بودن زیر ساخت های مناسب و دسترسی آسان به خروجی های شهر از آمادگی خوبی برای پدافند غیرعامل برخوردار است.

او افزود: طبق توافق انجام یافته با دانشگاه علوم پزشکی، مقرر شده در مواقع اضطراری بیمارستان صحرائی با دارا بودن بخش های مختلف در محوطه فرهنگسرای الغدیر برپا شود.

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهم فعالیت های انجام یافته  در این حوزه، تصریح کرد: تمامی نقاط امن شهر شناسایی و شناسنامه دار شده اند که در این خصوص کتابچه ای در ابعاد گذرنامه تهیه و در اختیار عموم قرار گرفته است.

آذرنیا در خصوص اهمیت پدافند غیر عامل نیز گفت: اگر بدنه مجموعه شهرداری اصول پدافند غیر عامل را به طور کامل رعایت کند ، ٩٠ درصد مشکلات این حوزه حل خواهد شد که در این راستا با اقداماتی که در مترو، ترمینال، کشتارگاه و … داشتیم، بخش بزرگی از الزامات این حوزه رعایت شده است.

آذرنیا در پایان با اشاره به توانمندی های هیئت های حسینی در حوزه پدافند غیرعامل خاطر نشان کرد: وجود ٢ هزار هیئت حسینی شناسنامه دار در تبریز با دارا بودن امکانات مختلف، ظرفیت خوبی را در حوزه پدافند غیرعامل به ارمغان آورده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات