شهردار یزد از كارخانه...

شهردار یزد در سفر به کشور اوکراین، از کارخانه بیوتال، سازنده دستگاه تصفیه بیولوژیکی بازدید کر د.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در سفر به کشور اوکراین، از کارخانه بیوتال، سازنده دستگاه تصفیه بیولوژیکی بازدید کرد.

اين سيستم فاضلاب شهري بدون استفاده از هيچ ماده شيميایی و با استفاده از باكتری فعال تصفيه شده، عمل  نموده و هيچ بو و آلودگي ندارد.

همچنین اين سيستم به گونه ای است كه می تواند به صورت پكيجی كه در داخل زمين قرار مي گيرد، حجم های كم را تصفيه و يا با ساخت مخزن و اتاق، حجم های بالاتر را تصفيه كرد.

از دستگاه تصفیه بیولوژیکی می توان در محلات و بافت تاريخی و با احجام مختلف استفاده كرد و در آينده نزديك يك نمونه از اين تصفيه خانه در یزد نصب و عملكرد آن مورد ارزيابی قرار می گيرد.

اين تكنولوژی به صورت انحصاري توسط شركت بيوتال اختراع و دارای گواهی ثبت اختراع می باشد و تاكنون در ١٨ كشور دنيا نيز مورد استفاده قرار گرفته است.

این سفر در خصوص مطرح شدن موضوع همکاری با شهر لِویو در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد و بنا به دعوت سِرگئی بوردیلیاک سفیر کشور اوکراین در ایران و همچنین آندرِی سادووی شهردار شهر لِویو یا لووُف انجام شد و غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر و دكتر غضنفر ميرجليلي معاون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی يزد وی را همراهی نمودند و به مدت سه روز از روزهای نهم لغایت یازدهم آبان ماه به کشور مذکور اعزام شدند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات