مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید دفتر قرارداد های شرکت برگزار شد

با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران مراسم تکریم و معارفه مدیرجدیددفتر قرارداد های شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در این مراسم که با حضور معاونان و جمعی از مدیران برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت های مدیریتی شرکت آب منطقه ای تهران در مجموعه  های دیگری همچون شرکت آب و فاضلاب تهران بسیار راهگشا خواهد بود.

وی ضمن تشکر  از خدمات "محمد حسن کریمی" مدیر پیشین دفتر قراردادها عنوان کرد: وی فرد بسیار موثر، با دانش و معتمد در مجموعه آب منطقه ای تهران بودند و علی رقم عدم تمایل اینجانب در خصوص جدا شدن وی از آب تهران، ارتقاء و پیشرفت وی را به دلیل استعداد و مسوولیت پذیری بالا از جمله مواردی دانستم که حق وی محسوب می شود. وجود مدیر عامل جدید در شرکت فاضلاب تهران می تواند بستری مناسب را در راستای رقم زدن آینده ای بهتر برای این شرکت فراهم سازد.

رضوی با اشاره به اینکه گردش شغلی و ارتقاء نیروهای لایق همواره سرلوحه کار باید قرار گیرد، تصریح کرد: در شرکت آب منطقه ای تهران با جا به جایی مدیران مشکلی نخواهیم داشت؛ چرا که همواره  افراد با انگیزه و شایسته ای  وجود دارند.

وی ادامه داد: در دفتر قراردادهای شرکت پرسنل خوبی وجود دارند که ارتقاء و پیشرفت شغلی حق آن ها  به شمار می رود و "علی اکبر علیقارداش" از جمله نیروهای توانمند می باشد که به عنوان مدیر جدید دفتر قراردادها معرفی می شود که امید داریم با تجاربی که تاکنون کسب کرده کار ها به نحو احسنت به سرانجام برسد.

مدیر عامل شرکت با اشاره به اینکه دفتر قراردادها مجموعه حساسی است، افزود:  این دفتر همواره تلاش داشته  به عنوان پشتیبان و همراه شرکت دقت و اشرافیت لازم را به مباحث داشته باشد که انتخاب مدیر جدید این دفتر با بررسی های لازم و سوابق ویژه وی صورت گرفته است.

رضوی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با انتخاب  کارشناس های جدید و با انگیزه برای این دفتر هم افزایی  و همکاری ها بیش از پیش  ادامه داشته و این دفتر سرآمدتر از گذشته شود.

در ادامه این مراسم "محمد حسن کریمی" مدیر پیشین این دفتر اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای تهران همانند دانشگاهی است که هم روح معنویت و هم روحیه بالای کاری در آن دیده می شود و کارشناسان این دفتر کاملا با شیوه کار آشنا بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

کریمی در خصوص عملکرد این دفتر تصریح کرد: موضوع انجام مناقصات در سامانه ستاد از گذشته شروع شده بود که در دوران مدیریت اینجانب تکمیل تر گردید و بحث سامانه ارسال پیامک زمان قرارداد نیز به سرانجام رسید.

وی با تاکید بر اینکه الکترونیکی کردن قراردادها نیز انجام شده است، افزود: ارتباط سیستم الکترونیکی قراردادها با سامانه مستند سازی طرح ها نیز بایستی اجرایی گردد.

کریمی در پایان گفت: با انتخاب "علی اکبر علیقارداش" به عنوان مدیر جدید این دفتر  بحث جانشین پروری به خوبی اثبات گردید که امیدوارم در سایر دفاتر نیز جاری و ساری شود.

مدیر جدید دفتر قراردادها نیز ضمن ضمن آرزوی موفقیت و منشاء اثرات خیر برای مدیر مدیر عامل  جدیدشرکت فاضلاب تهران  گفت: از تیرماه سال ۹۵ پایگاه قراردادهای کشور به دنبال این بودند تا  تمام قراردادها در سامانه آن ها ثبت شده تا قابل رصد گردد که خوشبختانه شرکت آب منطقه ای تهران و کرمان در میان سایر شرکت های آب منطقه ای توانست تمام قراردادها را در پایگاه ثبت نماید.

علیقارداش شفاف سازی و مستندسازی قراردادها را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: تمام گزارش های این دفتربه شکلی شفاف مستند سازی شده که جا دارد از تمامی همکاران کوشا و دلسوز تشکر نمایم.

شایان ذکر است، معاونان و اعضاء هیات مدیره نیز هرکدام  ضمن تبریک به  مدیر پیشین دفتر قرارداد ها در انتصاب جدید به عنوان مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران برای وی و همچنین مدیر جدید این دفتر آرزوی توفیق در انجام مسوولیت های بزرگتر نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم، لوحی بابت تقدیر از  زحمات "محمد حسن کریمی" و همچنین حکم انتصاب "علی اکبر علیقارداش" به عنوان مدیر جدید دفتر قراردادها ازسوی مدیر عامل شرکت به آن ها اهداء شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات