در راهپیمایی 13 آبان حضور حداکثری خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مهندس رضاپور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت اظهار داشت: مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان حضور فعالی در راهپیمایی 13 آبان خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان افزود:  یوم الله ۱۳ آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

وی گفت: ۱۳ آبان مظهر قدرت نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و خواری آمریکا و استکبار جهانی است.

رضاپور تصریح کرد: مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از همه آحاد ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و جوانان غیور دعوت می کند تا با مشت های گره کرده و با فریادهای رسا و دشمن شکن در راهپیمایی باشکوه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت نمایند و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را نمایانگر باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در ادامه عنوان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان  بیعتی دوباره با ولایت فقیه و آرمان های والای امام عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و مشتی محکم بر یاوه گویی های سران استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات