بررسی مسائل ومشکلات آبرسانی به روستای قولنجی شهرست...

بررسی مسائل ومشکلات آبرسانی به روستای قولنجی شهرست...

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

بررسی مسائل ومشکلات آبرسانی به روستای قولنجی شهرستان ارومیه

با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مسائل ومشکلات آبرسانی به روستای قولنجی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای که با حضور نادر قاضی پور از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار انزل و مسئولین محلی ترتیب یافته بود، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ارومیه با تشریح فعالیت ها و عملکرد شرکت در آبرسانی به روستاها، اظهار داشت: آرمان شرکت آب و فاضلاب روستایی، منبعث از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعتلای سطح رفاه، توزیع متوازن امکانات و افزایش رضایتمندی مردم است.

سید مهدی عصمت ساعتلو افزود: بر این اساس، شرکت آب و فاضلاب روستایی، طی دو مرحله در نظر دارد نسبت به رفع مشکل آب شرب روستای قولنجی اقدام نماید.

وی با بیان اینکه مشکل آب شرب روستای قولنجی، سابقه ای به اندازه شروع تغییرات اقلیمی منطقه دارد، گفت: در گام نخست با حفر چاه در مجاورت روستا، بخشی از نیاز آبی مردم تأمین خواهد شد.

وی با اعلام اینکه برای رفع کلی مشکل، پروژه ای تحت عنوان مجتمع آبرسانی شبان تعریف شده است، اظهار کرد: این پروژه با برآورد اولیه 650 میلیارد ریال، مشتمل بر 33 روستا در مراحل مطالعاتی قرار داشته که در صورت اجرا و اتمام، نیاز آبی 25 هزار نفر را تأمین خواهد نمود.

ساعتلو، دگرگونی آب و هوا، افت تراز آب زیرزمینی و مسائل اجتماعی را از مهترین چالشهای پیش رو در تامین آب شرب روستاها برشمرد و با قدردانی از مردم، نیل به اهداف مدنظر را در گرو همکاری مردم و اطلاع ایشان از واقعیات آبی منطقه عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات