بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  از پروژه آبرسانی از چشمه هفتیان به شهرستان تفرش

بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه آبرسانی از چشمه هفتیان به شهرستان تفرش


مهندس شاهین پاکروح معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشورطی سفر یک روزه به شهرستان تفرش در یازدهم آبانماه سال جاری ، از پروژه آبرسانی از چشمه هفتیان به شهرستان تفرش بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این بازدید که با همراهی مهندس اسماعیلی مدیرکل نظارت بر اجرای طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور ، مهندس عرفانی نسب سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ، دکتر حسینی نماینده مردم شهرستان های تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ، مهندس فراهانی فرماندار شهرستان تفرش ، مهندس آمره ای مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی و جمعی از مدیران و مسوولین شهرستانی و استانی انجام شد معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفت.

این گزارش می افزاید : پس از بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه آبرسانی از چشمه هفتیان به شهرستان تفرش  جلسه ای پیرامون رفع موانع و مشکلات اجرای این پروژه در محل فرمانداری شهرستان تفرش برگزار شد.

گفتنی است با بهره برداری از پروژه آبرسانی ازچشمه هفتیان به شهرستان تفرش ، آب مورد نیاز شهر تفرش و42 روستای این شهرستان تامین می گردد.

نویسنده :زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات