بیانیه شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم الله 13 آبان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، این شرکت به مناسبت یوم الله 13 آبان ، بیانه‌ای بدین شرح صادر کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان نماد نفی سلطه و تاکید بر استقلال ملت ایران است .

انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های گسترده و ماندگاری را رقم زده است که در میان نسل‌های آتی و همچنین سایر ملت‌های آزاده جهان چنان شور و شعوری را آفریده که به آن ها قدرت خود باوری و عدالت خواهی می‌دهد تا مرعوب هیمنه پوشالی قدرت های استکباری نباشند و برای استقرار عدالت و آزادی در دنیا، مبارزه ای هدفمند، منطقی و عاقلانه را در پیش گیرند .

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یاد آور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است . در چنین روزی معمار بزرگ انقلاب را، به خاطر فریاد آزادی خواهی ومبارزه با استعمار واستکبار جهانی واستبداد شاهنشاهی تبعید نمودند ، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب 15 سال پس از آن خروش ظلم ستیز ، کاخ های پوشالی استبدادشان را با قدرت ایمان ، وحدت و قیام فرزندان برومند خود فرو ریخت ، سیزده آبان در روزشمار انقلاب اسلامی ، نه یک روز ، که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است ، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز و دانشجو جاودان شد. در این روز دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از اندیشه های استکبارستیز و ضد استعماری امام همیشه زنده ، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آورد ند ، این حماسه چنان شکوهمند وکوبنده بود که امام راحلمان ، آن را انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند .

با این حال، رشد و بالندگی فرزندان معنوی امام خمینی(ره)، خواب خوش عمال استکبار را پریشان ساخت و نهضت بیداری ملت ایران، روز به روز فراگیرتر شد. تا جایی که ضربه‌های امواج توفنده آن، در صحنه 13آبان 1357 کاخ ستمشاهی رژیم پهلوی را به لرزه در آورد. در آن روز دانش‌آموزانی که در مکتب حضرت امام(ره) پرورش یافته بودند، سینه‌های خویش را در برابر گلوله‌های مرگبار طاغوت، سپر کردند تا نهال انقلاب اسلامی را بارور سازند .

در سیزدهم آبان 1358 نیز فرزندان خمینی کبیر(ره) با فتح لانه جاسوسی، سیلی دیگری بر گونه‌های استکبار جهانی کوبیدند تا برای همیشه رؤیای بازگشت به ایران اسلامی را فراموش کند .

امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند که ملتهای مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت در آمده اند. در 13 آبان امسال، دانش آموزان و جوانان امت اسلامی، پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می دهند .

پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تبریک و تهنیت این روز بزرگ به ملت مؤمن و انقلابی ایران، به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان، ابراز امیدواری می کنند که امواج توفنده بیداری اسلامی و ملتهای مستضعف در 13 آبان امسال ، کاخ ستم دیگر طواغیت و شیاطین مستکبر را درهم کوبد.

وعده دیدار ما روز دوشنبه 98/08/13ساعت 9 صبح شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

روابط عمومی و آموزش همگانی

شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

    شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات