پيشرفت 30 درصدي پروژه خورشيد شهر

پيشرفت 30 درصدي پروژه خورشيد شهر

مدير منطقه 15 شهرداري اصفهان از پيشرفت 30 درصدي مجموعه تجارتي و پاركينگ طبقاتي خورشيد شهر (خان) خبر داد و گفت: اجراي اين پروژه اقتصاد شهري منطقه 15 را متحول خواهد كرد.

مسعود قاسمي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: اجراي پروژه عظيم مجموعه تجارتي و پاركينگ طبقاتي خورشيد شهر (خان) اقتصاد شهري منطقه 15 را متحول خواهد كرد.

وي افزود: تعامل و مشاركت بخش خصوصي با شهرداري و سرمايه‌گذاري در اجراي پروژه‌هاي كلانشهري قطعا تحول عظيمي در زيرساخت‌هاي فرهنگي، رفاهي، گردشگري و تجاري منطقه بوجود خواهد آورد.

مدير منطقه 15 شهرداري اصفهان با بيان اينكه مشاركت سرمايه گذاران بخش خصوصي در اجراي پروژه‌هاي كوچك و بزرگ در شهرها يكي از راه حل‌هاي پذيرفته شده توسط شهرداران شهرهاي مطرح دنيا است، ادامه داد: امروز مديران شهري در دنيا به اين نتيجه رسيده‌اند كه براي سرعت بخشيدن به توسعه شهري و ايجاد زيرساخت‌هاي مورد نياز شهروندان با هدف ارتقاي كيفيت زندگي چاره‌اي جز استفاده از مشاركت بخش خصوصي ندارند.

وي افزود: پروژه‌هاي مشاركتي به رونق اقتصادي، اشتغال و توسعه پايدار شهر كمك مي‌كنند كه در اين راستا شهرداري اصفهان از پروژه هاي مشاركتي استقبال مي‌كند.

قاسمي تاكيد كرد: مجموعه مديريت شهري اصفهان با پيگيري و رصد روز به روز روند پروژه‌هاي مشاركتي در دست احداث به توسعه زيرساخت‌هاي لازم براي سهولت در افزايش سرمايه گذاري بخش خصوصي ادامه خواهد داد.

وي با اشاره به پيشرفت 30 درصدي مجموعه تجارتي و پاركينگ طبقاتي خورشيد شهر (خان) خاطر نشان كرد: اين پروژه در زميني به مساحت 4048 مترمربع و با مساحت زيربنايي حدود 22300 مترمربع در شش سقف در حال اجرا است.

مدير منطقه 15 شهرداري اصفهان گفت: طبقه همكف مجموعه تجارتي و پاركينگ طبقاتي خورشيد شهر (خان) به صورت تجاري و با يك مبلمان شهري بزرگ از خيابان اباذر به مساحت حدود 1000 مترمربع است.

وي با بيان اينكه كل مجموعه تجارتي و پاركينگ طبقاتي خورشيد شهر (خان) شامل شش طبقه است كه سه طبقه آن تجاري بوده و شامل 182 واحد تجاري و 406 عدد پاركينگ است، اظهار كرد: اين مجموعه نخستين مجموعه‌اي است كه در استان اصفهان با سقف وافل، بدون تير اجرا مي‌شود و به صورت پانچ هايي بر روي ستون ها طراحي شده و از نظر سازمان آتش نشاني، شهرداري و سازمان نظام مهندسي مورد تاييد است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات