افزايش 4 برابري نيروها براي پاكسازي بستر زاينده‌رود

افزايش 4 برابري نيروها براي پاكسازي بستر زاينده‌رود

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان از افزايش چهار برابري نيروها براي پاكسازي بستر زاينده رود خبر داد و گفت: بستر اين رودخانه حدفاصل ميدان خواجو تا سي و سه پل پاكسازي شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: با توجه به كم شدن سطح آب رودخانه، بستر آن مملو از علف‌هاي هرز شده بود كه با افزايش تعداد نيروها و استفاده از بيل مكانيكي پاكسازي آن در دستور كار اين سازمان قرار گرفت.

وي افزود: بستر رودخانه زاينده رود حدفاصل ميدان خواجو تا سي و سه پل پاكسازي شده و مراحل پاياني اين عمليات را پشت سر مي‌گذارد.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان ادامه داد: وقتي از جريان آب در رودخانه جلوگيري و دوباره مسير بازگشايي مي‌شود، زباله‌هاي زيادي در بستر رودخانه جمع مي‌شود كه نظافت و لايروبي بستر آن را دشوار مي‌كند.

وي با اشاره به اهداف سازمان خدمات موتوري، افزود: طراحي، برنامه­‌ريزي و سياستگذاري در امور مربوط به خدمات موتوري، ايجاد، توسعه و بهره‌برداري از اين مراكز، آموزش‌­هاي تخصصي در تمامي زمينه‌­هاي كاربري ماشين آلات و سرويس و نگهداري و دستيابي به سيستم­‌هاي پيشرفته و بهبود بخشيدن به سيستم­‌هاي موجود در جهت ارائه خدمات موتوري از جمله اين اهداف به شمار مي‌رود.

مديرعامل سازمان خدمات موتوري شهرداري اصفهان اظهار كرد: خلاصه خدمات اين سازمان شامل تأمين ماشين آلات سبك، نيمه‌سنگين و سنگين شهرداري كلانشهر اصفهان، جمع‌­آوري پسماندهاي تَر، ساختماني، ضايعات فضاي سبز، بيمارستاني، كمك در تأمين آب خام مورد نياز فضاي سبز اصفهان، تعميرات تمامي ماشين آلات شهرداري كلانشهر اصفهان و خدمت‌رساني و آمادگي كامل با انجام مانورهاي مختلف در زمان وقوع حوادث غيرمترقبه است.

وي با اشاره به مهم ترين اقداماتي كه از مهرماه 97 تا مهرماه 98 در سازمان خدمات موتوري انجام شده است، خاطرنشان كرد: بازسازي و بهينه‌سازي 10 دستگاه جاروب خياباني به منظور افزايش كيفي خدمات، همچنين استفاده از پوشش‌هاي عايق در مخازن جمع آوري شيرابه، مكانيزم‌ها جهت به حداقل رسيدن خورندگي مخازن و كاهش هزينه تعميرات دوره‌اي از جمله اين اقدامات است.

نظام‌زاده تصريح كرد: اين سازمان با بهره‌گيري از امكانات و تجهيزات فني موجود و نيز سامان بخشيدن به خدمات ماشيني در قالب و كيفيتي بهتر و مطلوب‌تر هر روز مي كوشد تا بهترين خدمات‌رساني به روز را داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات