بیانیه حوزه مقاومت بسیج سید عباس اعلمی شهرداری مشهد به مناسبت یوم  ...

بیانیه حوزه مقاومت بسیج سید عباس اعلمی شهرداری مشهد به مناسبت یوم ...

بیانیه حوزه مقاومت بسیج سید عباس اعلمی شهرداری مشهد به مناسبت یوم الله  13 آبان

حوزه مقاومت بسیج سید عباس اعلمی شهرداری وشورای اسلامی شهر مشهد مقدس در بیانیه‌ای از همکاران و آحاد مردم انقلابی برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین علیه السلام به عنوان سمبل پرچم سه رنگ ایران اسلامی در میادین جهاد و ایثار به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد. این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محور آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پرمغز "سیاست ما عین دیانت ماست" تابنده‌تر از پیش ظهور و بروز پیدا کرد.
سیزدهم آبان ماه؛ یادآور حماسه بزرگ مردان و زنانی است که با عشق و ارادت به حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و سلطه کشورهای استکباری عالم و متحدان غربی و منطقه ای آنان را با تمام وجود فریاد زدند و امروز هم نسل انقلابی، پویا، آگاه و جوان ایران اسلامی با شور و اقتدار بیشتر و با توکل و امید به آینده در راستای تداوم انقلاب اسلامی، این میراث گرانبهای امام راحل و در راه حفظ ارزشهای انقلاب و حرمت خون شهیدان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، یکپارچه و یک صدا علیه استکبار جهانی ایستاده اند.
همچنین در ادامه این بیانیه آماده است: برقراری صلح در جهان منوط به انقراض مستکبران است و تا شرک و کفر در جهان وجود داشته باشد، مبارزه با آن هم تداوم خواهد داشت.
مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان پاسخ کوبنده ای به مواضع متزلزل و سخیف رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ایران اسلامی و برخی نهادهای ارزشمند و انقلابی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد. سخنانی که نشان دهنده عمق کینه توزی و دشمنی استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و نگرانی و استیصال آنان از اقتدار و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است و به جز خواری و انزاوی بیشتر استکبار در عرصه بین المللی نتیجه دیگری برایشان در بر نخواهد داشت.
در پایان ما کارمندان بسیجی با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌داریم که ما با پیروی از رهبرحکیم و دانشمند انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) ؛ ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در رأس آن از استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و نمی‌آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری معظم انقلاب به عنوان نقشه راه، حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مبارزه همه‌ جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه می‌دهیم و با پیروی از آیه ی شریفه ی "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و لا تفرقوا..." تحت فرمان امام خامنه ای(مد ظله العالی) همچنان در کنار هم برادرانه می مانیم و تمامی این کشت و کشتار ها و تفرقه افکنی ها را محکوم می نماییم و همواره با وحدت کامل با اقتدا به ولایت، در مسیر رشد و اعتلای کشور ادامه خواهیم داد.
وان الارض یرثها عبادی الصالحون
حوزه مقاومت بسیج سید عباس اعلمی شهرداری وشورای اسلامی شهر مشهد مقدس در همین راستا از تمامی همشهریان گرامی و بویژه همکاران انقلابی شهرداری مشهد مقدس دعوت می‌کند تا با حضور آگاهانه، گسترده و حماسی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال ، بار دیگر ضمن پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، پاسخ دندان شکن به توطئه های روز افزون دشمنان بدهند."
امسال نیز آیین بزرگداشت و راهپیمایی روز ۱۳آبان از ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه از محل میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات