لزوم تکمیل تلاش های شهرداری در بالادست دروازه قرآن توسط سایر سازمان‌های مرتبط

لزوم تکمیل تلاش های شهرداری در بالادست دروازه قرآن توسط سایر سازمان‌های مرتبط


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس طهماسبی در نشست مشترک با یاوران شورای منطقه 3 با بیان اینکه همه تلاش ها و اقدامات شهرداری در محدوده دروازه قرآن و شهرک سعدی با اقدامات سایر سازمان‌ها در بخش پیشگیری از حوادث احتمالی در زمان بارندگی تکمیل خواهد شد، اظهار داشت : با تعامل مثبتی که در حوزه شهری و برون شهری با سازمان های آب، محیط زیست و اداره کل راهداری و در نهایت فرمانداری شهرستان شیراز و استانداری فارس انجام شده است پیش بینی می شود اقدامات سایر سازمان‌ها نیز تسریع و در راستای تکمیل اقدامات شهرداری منطقه 3 اجرایی شود.
وی لایروبی حوضچه آرامش و افزایش میزان ظرفیت آن، لوله گذاری و دیوار گذاری، ایجاد بندسنگی و لایروبی رودخانه خشک در محدوده منطقه را از مهمترین اقدامات شهرداری طی یکماه اخیر عنوان و یادآور شد: شهرداری همیشه پای کار بوده و در تلاش است این کار جمعی در پیشگیری از حوادث احتمالی را با سایر سازمان‌های مرتبط به سرانجام برساند.
تا پایان سال سه پارک در منطقه احداث می شود
شهردار منطقه 3 شیراز همچنین از احداث سه پارک تفریحی ویژه محلات در محدوده منطقه تا پایان سال خبر داد.
مهندس طهماسبی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم روند توسعه ای منطقه را با جدیت ادامه دهیم، اظهار داشت : علاوه بر احداث پارک های تفریحی، به زیباسازی منطقه، آسفالت معابر و فعال سازی پروژه های گذشته توجه ویژه ای خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه یاوران  شورا، بازوان شهرداری در احصا و انعکاس مشکلات هستند، تصریح کرد : ما در چارچوب حیطه وظایف و اختیارات و توزیع عادلانه خدمات به منطقه توجه خواهیم کرد.
شهردار منطقه 3 افزود: شهرداری یک نهاد اجتماعی است و شهروندان شهرداری را متعلق به خود می دانند لذا رضایت مندی شهروندان اولویت اول شهرداری است.
مهندس طهماسبی خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات منطقه به همراهی یاوران شورا نیاز داشته و بی واسطه با آنان ارتباط خواهم داشت.
گفتنی است این نشست صمیمانه با حضور دکتر دستغیب ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه3برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات