رزمایش قطع برق و تست آماده بكارگیری مولدهای اضطراری در توزیع برق مازندران

رزمایش قطع برق و تست آماده بكارگیری مولدهای اضطراری در توزیع برق مازندران

رزمایش قطع برق و تست آماده بکارگیری مولدهای اضطراری در توزیع برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از رزمایش قطع برق و تست و آماده بکاری مولدهای برق اضطراری در شرکت توزیع برق مازندران خبر داد .

مهندس رضا غفاری گفت : همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با هدف ارزیابی  استمرار فعالیت و خدمات ضروری ارتقای سطح آمادگی دستگاهها برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی ، هشتمین رزمایش قطع برق و تست آماده بکاری مولدهای برق اضطراری با رمز یا صاحب الزمان (عج)در عصر روز یکشنبه مورخ 12 ابان 98 با حضور معاون مدیر کل پدافند غیر عامل استان مازندران ، معاونین و مدیران دست اندرکار ومدیران دستگاههای اجرایی کار گروه انرژی در محل دیسپاچینگ شرکت توزیع برق مازندران با موفقیت برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قبلی با شرکت مادر تخصصی توانیر و استانداری ، این رزمایش با فرمان سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل از محل دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به صورت همزمان با سراسر کشور با رمز یا صاحب الزمان(عج) ، برق 6 مرکز حساس و مهم عصر روزگذشته به مدت 60 دقیقه قطع شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: استانداری و صدا و سیمای مرکز مازندران در ساری ، ایستگاه پمپاژ آب شرب شهری در قائم شهر ، چاه آب روستایی ایستگاه بوران و دونه سر شهرستان آمل ، پایگاه نیروی هوایی بابلسر از مراکز قطع برق و آماده بکاری مولدهای برق اضطراری در حوزه توزیع برق مازندران در این رزمایش و تست آماده بکاری مولدهای برق اضطراری بودند.

وی تصریح کرد: پس از قطع برق از شبکه سراسری ، مولدهای اضطراری در مدت3 تا 5 ثانیه وارد مدار شده و تا یک ساعت از طریق مولدها  برق ، اماکن برقدار و رزمایش و تست مولدها با موفقیت به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات