حضور گسترده اعضاي پايگاه مقاومت بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان در  مراسم راهپيمايي 13 آبان

حضور گسترده اعضاي پايگاه مقاومت بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان در مراسم راهپيمايي 13 آبان

اعضاي پايگاه مقاومت بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان در مراسم راهپيمايي 13 آبان و روز دانش‌آموز همزمان با سراسر كشورحضوري گسترده داشتند.

به گزارش«پارما» مراسم راهپيمايي 13 آبان و روز دانش‌آموز همزمان با سراسر كشور با حضور مردم شهيدپرور، دانش‌آموزان و دانشجويان در اصفهان برگزار شد .

اعضاي پايگاه مقاومت بسيج حفاظت محيط زيست استان اصفهان همراه با فرمانده اين پايگاه در مراسم راهپيمايي 13 آبان و روز دانش‌آموز همزمان با سراسر كشورحضوري گسترده و فعال داشتند.

بسيجيان و كاركنان ادارات حفاظت محيط زيست در شهرستان هاي اصفهان نيز در راهپيمايي 13 آبان حضوري دشمن شكن داشتند.

اين راهپيمايي با حضور قشرهاي مختلف مردم به ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان از ساعت 9 صبح روز دوشنبه در ميدان امام حسين(ع) اصفهان آغاز شد و شركت كنندگان با سردادن شعار مرگ بر اسراييل، مرگ بر آمريكا و مرگ بر صهيونيست نفرت و انزجار خود را از ا ستكبارجهاني نشان دادند . شعار محوري راهپيمايي 13 آبان امسال، «استكبار ستيزي و مقاومت اسلامي سرآغاز افول و فروپاشي آمريكا» است .

راهپيماييان پس از اجتماع در ميدان امام‌حسين(ع)، خيابان باغ گلدسته تا چهارراه آمادگاه كلانشهر اصفهان را پيمودند و بيانيه روز 13 آبان را قرائت كردند .

روز 13 آبان در تقويم رسمي كشور به عنوان روز مبارزه با استكبار نامگذاري شد و يادآور سه واقعه مهم در تاريخ معاصر ايران است .

تبعيد امام خميني(ره) به تركيه در 13 آبان 1343 ، شهادت دانش آموزان معترض به دست نظاميان رژيم شاهنشاهي در 13 آبان 1357 كه روز دانش آموز نام گرفت و تسخير لانه جاسوسي در 13 آبان 1358 عنوان اين سه واقعه تاريخي است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات