تقدیر از تعدادی از دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز

تقدیر از تعدادی از دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز

در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت انجام شد:
تقدیر از تعدادی از دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز
تقدیر از تعدادی از دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز
همزمان با سیزده آبان مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز از تعدادی از دانش آموزان دختر در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در جلسه این کمیسیون با گرامیداشت یوم الله سیزده آبان مصادف با سالروز  تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز اظهار کرد: سیزده آبان روز استکبار ستیزی و روز هراس دشمن از آینده سازان این مرز و بوم است.

فاطمه شیرزاد با تاکید بر اینکه برای  مشارکت دانش آموزان در مباحث فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی هایی در حال انجام است افزود: طرح شهردار مدرسه نیز در راستای این مهم در مدارس رشت اجرایی شده است.


وی با بیان اینکه دانش آموزان نگاه تیزبین و حساسی دارند تصریح کرد:  امیدوارم  در مباحث فرهنگی و حوزه تعیلم و تربیت با برنامه ریزی های اصولی گام های موثری در راستای تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی برداشته شود.
زینب برهانی عضو قرار گاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور نیز در این جلسه با اشاره به قدمت اتحادیه دانش آموزی در کشور اظهار کرد: سیزدهم آبان سال 98 مصادف با چهلمین سال فعالیت اتحادیه دانش آموزی است .

زینب برهانی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در دو مرحله توسط دانش آموزان و دانشجویان انجام شد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: (انجمن های اسلامی سنگرهای فرهنگی هستند) و در این راستا اتحادیه انجمن های اسلامی می توانند به عنوان رابط  درخواست هایی را که در کف مدارس وجود دارد به مسوولان انتقال دهند.

در این جلسه با اهدای لوح تقدیر و تبریک به دانش آموزان حاضر در جلسه  یوم الله سیزدهم آبان مصادف با روز دانش آموزان گرامی داشته شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات