صدور بیش از 1200 اخطاریه در طرح پاکسازی زمین‌های «بایر و بی‌دفاع شهری»

صدور بیش از 1200 اخطاریه در طرح پاکسازی زمین‌های «بایر و بی‌دفاع شهری»

حمیدرضا بهروز با اشاره به طرح پاکسازی معابر «بایر و بی‌دفاع شهری» در سطح منطقه دو که با هدف آراستگی محیط و تأمین سلامت و رفاه شهروندان در حال انجام است، بیان کرد: از آنجایی که اراضی بایر و زمین‌های رها شده، منظر شهری را مخدوش کرده و تجمع پسماند و نخاله‌ها در این اماکن باعث ازدیاد حشرات و حیوانات موذی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه ستاد پاکیزگی معاونت خدمات شهری منطقه ضمن تسطیح اراضی نسبت به شروع عملیات پاکسازی و نخاله‌برداری زمین‌های خالی و رها شده اقدام کرده و بیش از 52 هزار مترمربع پاک‌سازی از ابتدای سال جاری انجام شده است.

معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری کاشان با تأکید بر ارتقای فرهنگ شهرنشینی در راستای همکاری شهروندان در رابطه با حفظ و نگهداری محیط زیست و پاکیزه نگاه داشتن محل زندگی در جلوگیری و کاهش مشکلات زیست محیطی، افزود: بیش از 1200 مورد اخطار در طرح پاک‎سازی سطح منطقه دو صادر شده است.

بهروز تصریح کرد: صدور اخطاریه برداشت خاک و نخاله، پرکردن گود، صدور کارت تردد و و برگ مسیر، اخطار برداشت خودروهای فرسوده نیز تنها بخشی از فعالیت‎های حوزه ستاد پاکیزگی معاونت خدمات شهری منطقه دو بوده است.

وی افزود:بلوار خلیج فارس، جاده نوش‎آباد، خیابان‎های نبوت و شهدای زیدی از جمله اماکنی بوده که در این راستا مورد پاکسازی قرار گرفته است.

بهروز در پایان از شهروندان خواست با مشاهده خودروهایی که خاک و نخاله در زمین‌های بایر دپو می‌کنند، شماره پلاک خودرو را جهت تعقیب حقوقی به سامانه 137 اعلام تا ضمن حفظ حقوق شهروندی و زیبایی بصری، با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات