اجرای آزادسازی‌ها برمبنای منابع و پروژه‌های دارای اولویت‌

اجرای آزادسازی‌ها برمبنای منابع و پروژه‌های دارای اولویت‌

حامد دادایی، با اشاره به اهمیت آزادسازی به عنوان شاه‌کلید آغاز پروژه‌های شهرداری گفت:بر این اساس حوزه املاک شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان قرار دارد.

وی با اشاره به بررسی مسائل مختلف در حوزه املاک خاطرنشان کرد: در خصوص تفکیک زمین با توجه به ماده 101 و درخواست مالک بعد از طی شدن روند قانونی ظرف مدت دو ماه و مشخص کردن قدرالسهم شهرداری در زمینه ایجاد فضای شهری نامه تفکیک به مالک تحویل داده می‌شود.

مدیر املاک شهرداری کاشان، با اشاره به مسئله خرید و فروش زمین و املاک عنوان کرد: شهروندان باید در این زمینه بسیار دقت داشته باشند و با انتخاب مشاور املاک مورد اعتماد، استعلام ثبتی و شهرداری زمین و ملک مورد نظر را بررسی کرده تا دچار ضرر و زیان مالی نشوند.

دادایی، با یادآوری عدم تعریف زمین‎های خارج از محدوده شهری در طرح تفصیلی و به همچنین عدم برخوردار از خدمات شهری بیان کرد:کاربری زمین‌ها در حوزه شهرسازی شهرداری و مشاور طرح تفضیلی معین می‌شود و بعد از بررسی در مراجع بالا دستی که ادارات و ارگان های مختلفی حضور دارند بررسی و ابلاغ می‌گردد.

وی افزود: اراضی متعلق به بنیاد مسکن با توجه به طرح‌های مصوب شهری مشمول ماده 101 می‌شود و تمام معابر آن به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، برای نخستین بار در دوره جدید مدیریت شهری در حوزه املاک تمام آزادسازی‎ها بر مبنای منابع و پروژه‌های شهری اولویت‌بندی شده، انجام می‌پذیرد
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات