کمک ۱۰ میلیونی شورا به آوارگان کرد سوریه/مردم پای کار بیایند

کمک ۱۰ میلیونی شورا به آوارگان کرد سوریه/مردم پای کار بیایند

رئیس شورای شهر سنندج گفت: با تصویب اعضای شورای شهر سنندج مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان کمک از سوی این شورا به جمعیت هلال احمر کردستان جهت آوارگان کرد سوریه پرداخت می شود به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سنندج و به نقل از خبرگزاری مهر،جلال شریعتی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهرداری سنندج، اظهار داشت: متاسفانه چندی پیش شاهد حملات ناجوانمردانه ارتش ترکیه به منطقه شمال سوریه که کردهای این کشور در آن زندگی می کنند، بودیم و همین امر باعث آوارگی بسیاری از مردم این منطقه شد.

وی افزود: اکنون که جمعیت هلال احمر کردستان حرکتی زیبا و انسان دوستانه را در این استان به راه انداخته باید همه مسئولان، خیران و مردم و همشهریان ما پای کار آیند و با مشارکت خود در راستای حمایت از آوارگان کرد سوریه اقدام کنند.

رئیس شورای شهر سنندج ادامه داد: از این رو طی چند روز آینده برنامه ای با مسئولیت شورای شهر سنندج و با محوریت جمع آوری کمک های مردمی از طریق تشکل های غیر دولتی و پای کار آمدن آنها در سنندج برگزار می شود تا بتوانیم مشارکت بیش از پیش مردم خیر کردستان را به کار گیریم.

شریعتی یادآور شد: امیدواریم با پای کار آمدن انجمن های مردمی و خیریه ها میزان کمک های نقدی و غیر نقدی برای ارسال به منطقه شمال سوریه و آوارگان کرد این منطقه بیشتر شود.


ویدئو در این قسمت قرار داده شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات