طی هفت ماهه سال جاری، 1433پروانه ساخت در شهر ارومیه صادر شد/افزایش 80 درصدی صدور پروانه ساخت

طی هفت ماهه سال جاری، 1433پروانه ساخت در شهر ارومیه صادر شد/افزایش 80 درصدی صدور پروانه ساخت

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: طی هفت ماهه سال جاری،  تعداد یک هزارو 433 فقره پروانه ساخت در شهر ارومیه صادر شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلامرضا عدل دوست با اشاره به آمار پروانه ساخت در سال جاری، بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری،  1433پروانه ساخت صادر شده است که این رقم در مدت مشابه آن در سال گذشته    786 عدد بوده است که امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 80 درصد افزایش رشد داشته است.

وی با بیان اینکه از نظر میزان زیر بنا برای پروانه ساخت صادره طی هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه ان در سال گذشته با 80 درصد افزایش رشد روبرو بودیم، عنوان کرد:  میزان زیر بنا در سال گذشته 485 هزارو  743 متر مربع بود و امسال نیز  86 8 هزار 473 متر مربع است.

عدل دوست بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری  از نظر تعداد پروانه های ساخت صادره ، تعداد واحد و زیر بنا افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته وجود داشت.

وی  در ادامه با بیان اینکه بیش از 60 تا 70 درصد از بودجه  سال جاری را در راستای اجرای عملیات عمرانی تحقق یافته است، عنوان کرد: بودجه سال 98 شهرداری ارومیه  به میزان 1270 میلیارد تومان تصویب شده است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: پیام  اصلی بودجه امسال نیز ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با رویکرد مشارکت شهروندان  بود که برای تحقق این پیام نیز مدیریت شهری یک سری برنامه ها را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با رویکرد مشارکت شهروندان و مسئولیت پذیری مسئولان شهری  افزود:  تمام برنامه های اجرایی جهت توسعه و آبادانی درشهر فقط با مشارکت شهروندان تحقق می پذیرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات