آسفالت 55 هزار متر مربع از معابر خاکی منطقه 3 از ابتدای سال جاری

آسفالت 55 هزار متر مربع از معابر خاکی منطقه 3 از ابتدای سال جاری

آسفالت 55 هزار متر مربع از معابر خاکی منطقه 3 از ابتدای سال جاری

شهردار منطقه 3 مشهد از وجود 180 هزار متر مربع کوچه خاکی در این منطقه خبر داد که 55 هزار متر مربع از آن از ابتدای سال جاری تا کنون آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت فرقانی با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی مستقیم به درخواست های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، خاطرنشان کرد: محدوده منطقه 3 مشهد با دارا بودن 450 هزار نفر جمعیت، از میدان شهدا در مرکز شهر تا پیرامونی ترین نقاط در عبادی و طبرسی ادامه دارد که همین موضوع خود باعث وجود داشتن کوچه های خاکی فراوان در این محدوده است.
وی افزود: در همین راستا، آسفالت معابر خاکی که 180 هزار متر مربع از آنها شناسایی شده است در دستور کار قرار گرفت که از ابتدای سال جاری تا کنون توانسته ایم 55 هزار متر مربع از کوچه خاکی های منطقه را آسفالت کنیم، اما هنوز حدود 120 هزار متر مربع کوچه خاکی نیز باقی مانده است که مقرر ساخته ایم تا سال آینده با آسفالت تمام کوچه های خاکی، دیگر شاهد خاکی بودن کوچه ای در منطقه 3 نباشیم.
فرقانی عنوان کرد: مقرر شده است که طی سال جاری 300 هزار متر مربع از معابر آسفالت منطقه نیز توسط سازمان عمران شهرداری در طرح نهضت آسفالت، روکش شود که تا کنون 170 هزار متر مربع از این مقدار بر اساس برنامه زمانبندی انجام شده است.
وی خاطرنشان ساخت: همچنین در حوزه عمرانی 18 میلیارد تومان اعتبار در نظر داریم که 8 میلیارد تومان در حوزه فضای سبز شامل؛ احداث بوستان های دروی 7،  دروی 6.1، نظام دوست و بوستان خطی میرزایی است.
شهردار منطقه 3 اظهار کرد: پروژه های جمع آوری آب های سطحی نیز در سطح منطقه برای تامین زیرساخت های لازم در حال انجام است، پروژه هایی از جمله بازسازی کل دروی و بازسازی کانال کشمیری به اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در این راستا انجام شده است.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات