وقوع 224 حادثه و آتش‌سوزی در کاشان

وقوع 224 حادثه و آتش‌سوزی در کاشان

مديرعامل سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: در مهرماه 64 موردآتش سوزي و 160 مورد حادثه رخ داده است که تیم‌های عملیاتی سازمان در آن حضور پیداکردند که جان 50 نفر در این عملیات نجات یافت.

محمد مسعودچایچی خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی منازل مسکونی، وسایل نقلیه، اماکن تجاری، آموزشی و فرهنگی،انبار و کارخانه ازقابل توجه ترین موارد عملیاتی بوده است که از مهمترین علل حریق‌های رخ داده افروختن آتش بصورت عمدی، اتصالی برق و انتقال حرارت بوده است.

وی بیان كرد: پرسنل عملیاتی در 160 موردحادثه جداگانه شامل امداد درتصادفات خودرویی، نشست زمین و فرورفتن خودرو، انتقال حیوانات خانگی محبوسی(گربه و سگ)، نشت گاز، باز کردن خودرو و منزل مسکونی، نجات شخص، سقوط از ارتفاع، اشیای حلقوی و قطع درختان شركت و به شهروندان و هموطنان امدادرساني کرده و از خطرات ناشي از اين حوادث نجات داده‌اند.

چایچی افزود: متوسط زمان رسیدن به محل در عملیات‌های انجام گرفته داخل محدوده شهری درحوادث 4 دقیقه و 29 ثانیه و درآتش‌سوزی‌ها 4 دقیقه و 20ثانیه بوده است.

وی متذکر شد: در تمام عملیات‌ انجام گرفته در این مدت آتش‌نشانان تعداد 50 نفر از هموطنان را نجات داده‌اند و حوادث و حرائق بهمن تعداد 9 نفر مصدوم و متأسفانه دو نفر فوتی دربر داشته است .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات