مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی جمعه ۲۴ آبان در کاشان

مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی جمعه ۲۴ آبان در کاشان

مرتضی والی‌زاده بیان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با فدراسیون سوارکاری کشور و برای نخستین بار، مسابقات اسب‌دوانی و استقامت محلی با هدف پایه‌گذاری و استمرار این مسابقات به مراحل بالاتر و در سطح شهرستان کاشان، روز جمعه ۲۴ آبان ماه در پیست سوارکاری هیئت واقع در بلوار شهدا مقابل مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی سوارکاران و مالکان برتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، یادآور شد: کارگاه آموزشی آناتومی اسب‌های مسابقه کورسی و استقامت و همچنین کارگاه آموزش اولیه چابک‌سواری نیز در باشگاه سمند تشکیل شد. ▫️رئیس هیات سوارکاری کاشان ضمن دعوت به حضور از تمامی علاقه مندان، تأکید کرد: حضور در این مسابقات فقط با ثبت نام امکان‌پذیر است.

والی‌زاده، داشتن بیمه‌نامه ورزشی، ارائه کپی شناسنامه، همراه داشتن کپی کارت ملی و نشانی دقیق را برای ثبت نام الزامی دانست و افزود: علاقه مندان میتوانند برای ثبت نام در این مسابقه به باشگاه سوارکاری سمند مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۰۹۱۳۹۶۱۳۷۶۶(مهدی علیخانی) تماس بگیرند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، با اشاره به اینکه سوارکاری جزو ورزش‌های سفارش شده در دین مبین اسلام و یکی از ورزش‌های سنتی در ایران باستان قلمداد می‌شود، عنوان کرد: ورزش سوارکاری در چند سال اخیر رشد زیادی در کاشان داشته است، لذا توسعه حرفه‌ای و قهرمانی این ورزش از اولویت‌های هيئت سوارکاری بوده و به این منظور، درصدد فراهم کردن زیرساخت‌ها برای توسعه ورزش سوارکاری هستیم.

گفتنی است، مسابقات مهیج و زیبای اسب‌دوانی و استقامت‌محلی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و در راستای نشاط اجتماعی برگزار می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات