نتیجه اعتماد امروز به معتمدین در سال‌های آینده بیشتر مشخص می‌شود

نتیجه اعتماد امروز به معتمدین در سال‌های آینده بیشتر مشخص می‌شود

محمد کریمی طاهری در برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: اجرای طرح معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی یکی از بهترین‌ تصمیمات مدیریت شهری بود که نتیجه و ثمره این اعتماد در سال‌های آینده بیشتر مشخص می‌شود.

وی، با اشاره به اقدامات گسترده معتمدین محلی و سرمایه‌های اجتماعی طاهرآباد، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، فضای سبز و به ویژه تملک و آزادسازی‌ها را یادآور شد و از اولویت‌بندی درست پروژه‌های مورد نیاز مردم طاهرآباد به عنوان ویژگی این فعالیت‌ها نام برد.

این معتمد ناحیه طاهرآباد، با تأکید بر تأثیر تعیین کننده همراهی مردم در نتیجه‌بخش بودن مدیریت مشارکتی، طاهرآباد را یکی از نواحی موفق و ممتاز در این زمینه دانست و گفت: انتظار می‌رود با اهتمام بیشتر شهروندان طاهرآباد و البته توجه ویژه مسئولان شاهد توسعه بیش از پیش این ناحیه ولایت‌مدار در منطقه پنج باشیم.

مسئول شهرداری ناحیه طاهرآباد نیز بیان کرد: امکان‌سنجی درست، صرف هزینه بجا و اجرا در زمان مناسب از جمله دستاوردهای اجرای طرح معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی کاشان به شمار می‌رود که در طاهرآباد این نتایج به صورت مشهود خود را نشان می‌دهد.

محسن اکبری، با بیان اینکه معتمدین طاهرآباد در اتفاقات متعدد حتی از شهرداری ناحیه نیز جلوتر حرکت می‌کنند، تأکید کرد: زمانی که شهرداری به شهروندان خویش به عنوان سرمایه اجتماعی نگاه می‌کند متقابلا نیز شهروندان به صحنه آمده و نقش خود را در توسعه و آبادانی منطقه و شهر خود ایفا می‌نمایند.

وی، به ساخت و ساز غیرمجاز به عنوان پدیده‌ای فراگیر اشاره و عنوان کرد: شهروندان با طی کردن مراحل قانونی می‌توانند علاوه بر احترام به حقوق سایر شهروندان، از تبعات بعدی مشمول تخلفات ساخت و ساز آسوده بوده و هزینه و زحمت کمتری برای خود و شهرشان ایجاد کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات