شفاف سازی عملیات مالی در شهرداری در دستور کار قرار گرفته است

شفاف سازی عملیات مالی در شهرداری در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری در نخستین نشست مشورتی شهردار ساری با انبوه سازان  و سازندگان مسکن عباس رجبی با بررسی مشکلات انبوه سازان و بیان اینکه زمینه تعامل برای فعالیت انبوه سازان با رعایت قوانین تسهیل شود،اظهار داشت: با برقراری تعامل دوسویه میان انجمن انبوه سازان و شهرداری می توانیم گامی مطلوب در جهت رسیدن به توسعه شهری برداریم.

وی بر حذف بروکراسی های زائد اداری تاکید و افزود: شهرداری ساری آمادگی لازم برای رفع مشکلات پیش روی انبوه سازان را با در نظر گرفتن قانونمداری دارد.

شهردار ساری " شهری آباد " را رویکرد این نهاد خدماتی اجتماعی دانست و گفت: با بکارگیری نیروهای جوان و مستعد و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی مسیر توسعه ساری شتاب بیشتری گرفته، رفاه و رضایت شهروندی در اولویت عمل دیده می شود.


وی با مهم برشمردن توسعه و نگهداری فضای سبز با هدف ارتقای نشاط  شهروندی خواهان در نظر گرفتن فضای سبز شهری مطلوب در ساخت و سازها شد.

رجبی "شهر ساری"  را پیشانی استان و شهری متعلق به همه ی ساروی ها دانست که مدیریت شهری با صحه گذاشتن بر این موضوع آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش اقدام و عمل را نقطه عطف شهرداری ساری در مقابل " شعار " دانست و تاکید کرد که "شعار نمی دهیم و کار می کنیم".

شهردار مرکز استان تصریح کرد: زیبایی شهر با تراکم یکنواخت، لحاظ فضای سبز شهری جلوه و منظر بهتری خواهد داشت از اینرو توصیه می شود مسکن سازان موارد مورد نظر را در دستورکار قرار دهند.

وی همچنین بر ضرورت جانمایی پله های اضطراری برای ساختمان بالای 6 طبقه تاکید کرد و گفت: اگر چه ساختمان های بلند در صورت قرار گرفتن در موقعیت خطر نیاز به نردبان بلند آتش نشانی دارند اما تعبیه کردن کپسول آتش نشانی در ساختمان ها می تواند تا حدودی از خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی کمک کند.

گفتنی است نشست مشورتی شهردار ساری و انجمن انبوه سازان شهر ساری با حضور بیش از 25 نفر از انبوه سازان و سازندگان مسکن در سالن جلسات شهرداری برگزار شد و انبوه سازان در این نشست مشکلات و پیشنهادات خود را با شهردار ساری مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات