جلسه بررسی مشکلات بهره برداران روستاهای الله آباد مستوفی و رحمت...

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی، جلسه ای با حضور نماینده مردم شهرستانهای شرقی استان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات مردم روستاهای الله آباد مستوفی و رحمت آباد شهرستان فهرج در مساجد این روستاها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، جلسه ای با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای شرقی استان در مجلس، فرماندار شهرستان فهرج و جمعی از مسئولین، کشاورزان و معتمدین، در مسجد روستای الله آباد مستوفی و مسجد روستای رحمت آباد شهرستان فهرج برگزار گردید.

هدف از برگزاری این جلسات بررسی مشکلات کمبود آب در بخش شرب و کشاورزی روستای رحمت آباد و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و اهالی روستای الله آباد مستوفی در خصوص آب و زمین بود.

مهندس نیکزادی پناه نماینده مردم شریف شهرستانهای شرقی استان در مجلس شورای اسلامی، در این جلسه مطالبی در خصوص مبحث آب در بخش شرب و کشاورزی بیان نمود و از مردم خواست که آب را بهینه مصرف نمایند تا از هدررفت آب جلوگیری شود. وی همچنین بر عزم ملی و همگانی در مصرف آب تآکید کرد.

در پایان مقرر گردید کشاورزان استفاده از آبیاری تحت فشار را سرلوحه کار خود قرار دهند و همچنین کلیه چاههای کشاورزی دارای پروانه بهره برداری، به کنتور هوشمند مجهز شوند. کشاورزان نیز قول همکاری با امور آب در جهت حفظ و حراست از منابع آبی شهرستان را دادند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات