تصویب برنامه اجرایی طرح افزایش سواد آبی استان بوشهر

تصویب برنامه اجرایی طرح افزایش سواد آبی استان بوشهر

طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) و آموزش مدیریت مصرف بهینه آب در قالب کتاب انسان و محیط زیست موجب افزایش سواد آبی دانش آموزان در استان بوشهر می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، مهندس عبدالطیف عباسی نژاد در نشست برنامه ریزی اجرایی طرح افزایش سواد آبی در اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:  بنا بر مذاکرات سه جانبه بین شرکت سهامی آب منطقه ای، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مشاور سیمای آب خاوران، گام های اجرایی و برنامه زمان بندی طرح افزایش سواد آبی تصویب شد .

معاون حفاطت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر با اعلام این خبر افزود: یکی از اقدامات کلیدی و موثر در طرح ملی احیا و تعادل بخشی، اجرای پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی است که طرح افزایش سواد آبی با محوریت داناب و کتاب انسان و محیط زیست ویژه معلمان و دانش آموزان جزو مهم ترین برنامه های این طرح به شمار می آید .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه در مسیر فرهنگ سازی جهت  مصرف بهینه آب و انرژی از هیچ نوع همکاری دریغ نمی کنیم، عنوان کرد: در سال های اخیر همکاری خوب و موثری بین شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اجرای طرح داناب صورت گرفته است.

حسین درتاج افزود: در سال جاری نیز با توجه به اهمیت موضوع سازگاری با کم آبی در اجرای طرح افزایش سواد آبی در دو مقطع متوسطه اول و دوم در بستر تفاهم نامه ای، همکاری لازم صورت خواهد گرفت .

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی صورت گرفته تمام معلمان مدرس کتاب انسان محیط زیست در قالب 5 کارگاه قطبی در سطح استان توسط شرکت آب منطقه ای بوشهر با محوریت سازگاری با کم آبی آموزش خواهند دید.

درتاج اضافه کرد: همچنین کارشناسان مسئول ادارات و معلمان رابط مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان هایی که با تنش آبی بیشتری مواجه هستند نیز در اجرای طرح داناب مشارکت خواهند داشت .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات