مهندس جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیارها در جلسه شورای شهر سنندج حضور یافت

مهندس جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیارها در جلسه شورای شهر سنندج حضور یافت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سنندج:
جلال شریعتی رئیس شورا ضمن عرض سلام و خیر مقدم به حضار جلسه به ویژه مهندس جمالی نژاد
تقارن جلسه مذکور با ماه مبارک ربیع الاول و آغاز هفته وحدت و اخوت را گامی مهم و ارزشمند در راستای رفع مشکلات و اعتلای مدیریت کلان درتمامی ابعاد حوزه شهری   قلمداد نمود.
شریعتی خاطرنشان کرد:در سایه امنیت و آرامش موجود با بهره مندی از وفاق،انسجام،اهتمام و حمایت های استاندار محترم و تلاش های همه ی عزیزان، سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی ثبت جهانی شد که این موضوع امری بیسار فرخنده و مبارک محسوب می شود.
سپس شریعتی افزود:
به دلیل کمبود اعتبارات در نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر تا رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه و رضایت مندی همشریان معزز ساکن در نواحی مذکور از هیچ کوشش مضایقه نخواهد شد و در این راستا حمایت های همه جانبه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را مفید و سودمند تلقی نمود.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج عملکرد و فعالیت های شهرداری سنندج در ابعاد مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی  را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد.
شریعتی اذعان داشت: باتوجه به پایین بودن اعتبارات، سهم شهرداری سنندج در زمینه خدمات رسانی به شهروندان فهیم و قدرشناس یک سوم میانگین کشوریست.
در خاتمه شریعتی یاری و پشتیبانی معاون محترم وزیر کشور در خصوص مرتفع نمودن مشکلات فرا روی شهرداری سنندج را حاِیز اهمیت دانست که بطور مختصر معضلات موجود را چنین برشمردند:
از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی،نوسازی تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی،اختصاص نردبان بلند مرتبه و همچنین خرید ماشین آلات در حوزه پسماند و دفع زباله،تحقق 10درصد سهم شهرداری از راه و شهرسازی که می تواند بسیاری از مشکلات حوزه مدیریت شهری را حل و فصل نماید. در اجرای طرح تفضیلی رفع معارضین مانند ارگانها و ادارات سطح شهر (اداره کل زندانهاو قرارگاه عملیاتی لشکر 28)که مانع تحقق برخی از پروژه های کلیدی عمرانیست که در روان سازی ترافیک  نقش و سهم بسزایی دارد،تخصیص قیر رایگان به منظور آسفالت شوارع و معابر و کوچه های شطح شهر و تحقق پیاده راه
دکتر ارسطو گویلی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ،گردشگری و کارآفرینی شورای اسلامی شهر سنندج عدم ثبات مدیریت شهری را بزرگترین آفت در مسیر توسعه شهر ها دانست و افزود: یکی از مصوبات مثبت شورا در این دوره طرح شفافیت بوده که منجر به ایجاد سامانه شفافیت  با هدف اعتماد شهروندان به شهرداری و شورا بوده که هم اکنون بر روی سایت شهرداری درج شده است.

وی اذعان داشت: ساماندهی نیروی انسانی ،تدوین برنامه راهبردی  فراهم نمودن بسته کامل درحوزه شهرداری الکترونیکنیز از دیگر اقدامات مناسب بوده است.
گویلی بیان داشت: شهر خلاق موسیقی سنندج اقدام بسیار مثبتی است ولی باید برای معضلات دیگری نظیر ترافیک حمل و نقل عمومی و دیگر مشکلات پیش رو اره ایی اندیشیده شود.

ویدئو در این قسمت قرار داده شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات