اجرای طرح ایمن سازی تردد عرضی عابر پیاده در میدان شهدا

اجرای طرح ایمن سازی تردد عرضی عابر پیاده در میدان شهدا

اجرای طرح ایمن سازی تردد عرضی عابر پیاده در میدان شهدا

معاون عمران ،حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به ترافیک دو روز اخیر در ابتدای خیابان شیرازی گفت: در حال اجرای طرح ایمن سازی تردد عرضی عابران پیاده در این محل هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد دراین خصوص افزود: یکی از تاکیدات شهردار مشهد ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عابران پیاده در سال جاری بود که این امر نیاز به ایجاد زیر ساخت هایی از جمله ایمن سازی معابر پیاده در محلهای پرتردد دارد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس طرح ایمن سازی محل تردد عابران پیاده به صورت آزمایشی ابتدا در تقاطع های بعثت – ابوذر و بعثت رضا شهر آغاز شد.
کاظمی با بیان اینکه این طرح همچنین در تقاطع احمد آباد –کلاهدوز ،خروجی ها و ورودی های میدان شریعتی و ضلع شرقی میدان شهدا ورودی خیابان شیرازی در حال اجرا است اظهارکرد: دراین طرح با انجام اصلاح هندسی و بالا آوردن سطح خیابان، معبر تردد عابران پیاده و ایجاد سرعتکاه برای خودروها ایمنی لازم برای عبور عابران ایجاد می شود.
معاون عمران ،حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: باتوجه به اجرای این طرح حدود یک هفته در ضلع شرقی میدان شهدا ورودی خیابان شیرازی شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.
وی ادامه داد: همچنین محدودیت های ترافیکی بولوار قرنی که به دیلیل اجرای مسیر ویژه خط سه ایجاد شده است ظرف چند روز آینده برطرف خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات