مهار آتش سوزی مهیب انبار مبل در خین عرب مشهد

مهار آتش سوزی مهیب انبار مبل در خین عرب مشهد

مهار آتش سوزی مهیب انبار مبل در خین عرب مشهد

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی مشهد از مجروحیت یک آتش‌نشان در جریان عملیات برای مهار آتش سوزی مهیب انبار بزرگ مبلمان در منطقه خین عرب در شمال این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت: بامداد امروز دوشنبه بیستم آبان ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از داخل یک انبار بزرگ مبل، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان و خودروهای سبک و سنگین اطفاء حریق و خودرو توربوفن و تجهیزات را از ایستگاه های۲۹، ۱۲،۲۱ ۳۸ و ۱۴ را به محل حادثه در روستای حسن شهاب در منطقه خین عرب اعزام کرد.
این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود؛ آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، سوله ای به مساحت تقریبی ۴۰۰ متر مربع که محل نگهداری مبلمان بوده دچار آتش سوزی گردیده و حریق در حال سرایت به انبارهای مجاور این محل است که بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت و با استفاده از چندین رشته شیلنگ آبرسانی اقدام به مهار و اطفاء کامل این آتش سوزی کردند.
سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در جریان عملیات اطفاء حریق این انبار بزرگ مبل متاسفانه یکی از آتش نشانان از ناحیه کمر دچار مصدومیت گردید که برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
شایان ذکر است علت دقیق این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از پاکسازی و ایمن سازی کامل محل آتش‌سوزی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات