فاز دوم تصفیه فاضلاب شهر کرمان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

رضا اردکانیان ظهر امروز در سفر دو روزه خود به کرمان فاز دوم تصفیه فاضلاب شهر کرمان را با میزان اعتبار 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در اولین روز از سفر دو روزه کاروان دولت تدبیر و امید به استان کرمان، فاز دوم تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب افتتاح و عملیات اجرایی پروژه تکمیل تأسیسات فاضلاب شهر کرمان به دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

پروژه فاز دوم تصفیه فاضلاب شهر کرمان، 15 هزار و 300 متر مکعب در شبانه‌ روز ظرفیت دارد و 75 هزار نفر در شهر کرمان را با ۹۰۰۰ فقره انشعاب که در بازه زمانی ۵ ساله ساخته شده است، تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین با حضور اردکانیان فاز دوم پروژه تکمیل فاضلاب شهر کرمان به طول خط انتقال ۱۲ کیلومتر و با ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعب در شبانه روز و تعداد ۱۳۵ هزار فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر ۱۳۹۶۰ میلیارد ریال برای مدت بازه زمانی ۵ ساله کلنگ زنی شد.

گفتنی است در این مراسم، بابایی فرماندار کرمان، زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی از جمله علی رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات