توضیح معاون شهردار درباره شام برج میلاد

توضیح معاون شهردار درباره شام برج میلاد

www.BanaNews.irبنانیوز- در حالی‌که هفته گذشته رستوران گردان برج میلاد اعلام کرده بود منوی غذا در این رستوران برای هر نفر ۱۶۸ هزار تومان هزینه دارد، اما پیگیری‌های روز گذشته خبرنگار دنیای‌اقتصاد مشخص کرد، رستوران گردان برج میلاد دو قسمت شامل عادی و تشریفات دارد که استفاده از فضای عادی آن ۱۶۸ هزار تومان و بخش تشریفات ۲۸۰ هزار تومان هزینه دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تشریفات رستوران برج میلاد شامل تراس باز و منوی میوه است. روز گذشته محمد هادی ایازی سخنگوی شهرداری تهران که برای تشریح برنامه شهرداری در زمینه اوقات فراغت شهروندان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود ضمن اشاره به اینکه برج میلاد یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت مردم است، درباره علت گرانی هزینه صرف غذا در رستوران گردان این برج  گفت: با توجه به اینکه فضای برج میلاد برای سرو غذا بسیار محدود است و از طرف دیگر با توجه به اینکه پیمانکار برج میلاد باید مبلغ هنگفتی بابت بدهی خود به شهرداری بپردازد در نتیجه قیمت‌گذاری غذاها و سرویس‌دهی را با در نظر گرفتن این موارد انجام داده است.

به گزارش بنانیوز در حال حاضر شرکت بهره بردار برج میلاد برای پذیرش میهمانان در رستوران این برج دو نرخ را مشخص کرده است که این نرخ برای رستوران گردان به ازای هر نفر ۱۶۸ هزار تومان و برای قسمت تشریفات (VIP) نیز به ازای هر نفر ۲۸۰ هزار تومان است. اختلاف قیمت این دو رستوران به نحوه سرویس دهی آنها برمی‌گردد، به طوری که رستوران برج گردان شامل ۱۷ منوی غذای ایرانی و فرنگی و همراه با موزیک پیانو است، این درحالی است که در قسمت V.I.P علاوه براین خدمات، منوی کافی‌شاپ و میوه و همچنین تراس باز نیز به آن افزوده خواهد شد. سخنگوی شهرداری تهران در ادامه گفت‌وگوی خود با دنیای اقتصاد افزود: درب برج میلاد به روی تمام شهروندان تهرانی باز است و آنها می‌توانند با پرداخت مبلغ ده هزار تومان از این مجموعه بازدید داشته باشند و از این نظر هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد. معاون شهردار تهران در جمع خبرنگاران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از طرح تفصیلی تهران گفت: این طرح ۱۸ تیرماه و در سالن همایش های برج میلاد با حضور صاحبنظران و شهردار تهران رونمایی می‌شود. وی افزود: تمام جرئیات طرح تفصیلی بر روی سایت شهرداری قرار می‌گیرد تا شهروندان از جزئیات این طرح و تاثیر آن بر ملک خود آگاه شوند. معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به تحقق بیش از ۹۵ درصدی اعتبارات شهرداری در سه ماهه ابتدای سال گفت: اعتبار پیش‌بینی شده شهرداری در سه ماهه اول سال محقق شده و وضعیت مسکن به گونه‌ای بوده است که این پیش‌بینی تحقق یافته است.

 

 

    نظرات